Donnerstag, 14. Juni 2012

zakupy

Witajcie Kochani:)
Dzisiaj krociutki wpis zakupowo-ubraniowy:) Ostatnio kupilam sobie kilka rzeczy - niestety pogoda ciagle sie zmienia i raczej dominuje ta deszczowa wiec nie wiem kiedy  cos z tego bede miec okazje zalozyc:)
Mam nadzieje ze taki wpis Wam sie spodoba - moze nawet  zainspiruje :)))))
                                                   buziaki i milego ogladania:)







W tym roku zdecydowanie stawiam na dodatki :))) nawet taki maly kwiatek wpiety we wlosy niesamowicie ozywia cala stylizacje:))
polecam -  duzy wybor H&M
podwojne zapiecie umozliwia nam wszechstronne wykorzystanie kwiatka - zarowno we wlosach jak i dodatek do ubran







Biala delikatna bluzeczka "mgielka " bardzo uniwersalna - spodobaly mi sie zwlaszcza te jej piekne zdobienia:)





Sukienka bawelniana H&M - sliczny  kobaltowy  kolor (dostepne sa jeszcze  czarne,  mietowe  i biale - niestety te biale sa lekko przeswitujace :))  ladnie sie prezentuja - niestety pogody brak....


a i jeszcze spodenki- koniecznie musze je uprasowac:))

pozdrawiam 
 milego dnia:)  pa:)

59 komentarze:

  1. Kobaltowa sukienka-boska :)

    AntwortenLöschen
  2. fiu fiu! Pokaz sie w sukience :)

    AntwortenLöschen
  3. Sukienke bym wziela:) ale jej nei widzialm u sobie w hm a mietowa brzmi zachecajaco:)

    AntwortenLöschen
  4. sukienka jest przecudna! Właśnie czegoś takiego poszukuję

    AntwortenLöschen
  5. Sukienka rewelacyjna :) Kwiatki z H&M mam 2 - świetny dodatek do strojów :)

    AntwortenLöschen
  6. Kobaltowa sukienka piękna :)

    AntwortenLöschen
  7. Kwiatki są świetne! chyba też w takie zainwestuję :D

    w wolnej chwili zapraszam do siebie :>
    http://marikaemstyle.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  8. sukienka i biały top przesliczne...nie moge doczekać sie stylizacji zwł z sukieneczką.Udane zakupy kochana!!!!!!!!!

    AntwortenLöschen
  9. Przepiękna ta sukienka:) Zakochałam się w tym kolorze:)

    AntwortenLöschen
  10. bardzo fajny wpis:) lubię takie ubrania:) zwłaszcza ta sukienka <3
    Dziękuję:)Fajnie, że spodobał Ci się mój pomysł:)
    Pozdrawiam serdecznie
    Stylish!

    AntwortenLöschen
  11. Te kwiatki do włosów są super :D Sama kupiłam sobie kilka, bardzo ładnie to wygląda:) Pozdrawiam!

    AntwortenLöschen
  12. Sukienka kobaltowa wymiata! Bardzo mi sie ostatnio spodobał ten kolor :)

    Kwiatki super, bardzo mi sie na kims podobaja, ale na sobie nie umiem ich nosic...

    AntwortenLöschen
  13. Przepiekne kwiaty, uwielbiam je we wlosach :)))))))

    pozdrowionka!:))))))

    AntwortenLöschen
  14. ale oni mi nic nie zrobili :)

    AntwortenLöschen
  15. wszystko fajniutkie! a i mam podobną koszulę :)

    AntwortenLöschen
  16. Sukienka piękna :) Ja też muszę kupić sobie coś do włosów, ale bardziej myślałam o kokardkach :)

    AntwortenLöschen
  17. właśnie moje kwiatki tez pochodza z hm :D super wybór!
    czekam na stylizację :) nie ma czego sie bac!

    AntwortenLöschen
  18. i'm falling in love with your pictures and your blog too! ;-) wow!
    You have a perfect style! i want invite you on my blog! i care! and if you like, we could follow each other! what do you think? I care! i wait for you! kisses
    Miriam stella

    is fashion my Passion? the MiriamStella's Blog
    MY FACEBOOK FAN PAGE CLICK HERE

    AntwortenLöschen
  19. Świetna jest ta biała bluzka.

    AntwortenLöschen
  20. ŚLICZNE ZAKUPKI!

    ZAPRASZAM DO MNIE!! U MNIE TEŻMOJE OSTATNIE NOWOŚCI!!:*

    AntwortenLöschen
  21. Śliczna sukienka :) Obserwuję :)

    AntwortenLöschen
  22. Fajna sukieneczka!! Tylko gdzie jest słońce hehe :) też kupiłam kilka takich ciuszków, które tylko czekają, aż w końcu ta pogoda się poprawi!! :D

    AntwortenLöschen
  23. Kolor sukienki zachwyca :) bluzeczka też bardzo ładna :)

    AntwortenLöschen
  24. swietne te kwiatki -spinki:-)

    AntwortenLöschen
  25. Mi się najbardziej podobają te kwiatki :D Świetnie wyglądają we włosach! :D

    Buziaki, Magda :D

    AntwortenLöschen
  26. Świetne rzeczy - sama chętnie bym się w nie wystroiła :)

    AntwortenLöschen
  27. Sukienka świetna! Tylko oby pogoda dopisała na ubranie jej;)

    AntwortenLöschen
  28. Genialny blog oraz post . : )) .
    Rzeczy po prostu super ! . Zapraszam do mnie http://juistyle.blogspot.com/ Jui

    AntwortenLöschen
  29. Jaki masz fajny ten blog ;* no oczywiście,że obserwujemy, zacznij ja się odwdzięczę ;*

    AntwortenLöschen
  30. Świetna niebieska sukienka :)

    AntwortenLöschen
  31. sukienka przepiekna:) nooo i kwiaty!

    AntwortenLöschen
  32. Sukienka jest świetna. Sama takiej szukałam.
    Oczywiście że obserwujemy, ja już ;)

    AntwortenLöschen
  33. Piękne rzeczy, a szczególnie kwiaty i sukienka :)

    Kochana, jeśli chcesz zrobić takie archiwum jak mam ja podaję Ci instrukcję krok po kroku :)
    1. Kiedy już jesteś na swoim blogu, kliknij na górze w "Projekt"
    2. Następnie przejdź do zakładki "Układ"
    3. Widzę, że już masz jedne archiwum na blogu, więc musisz je odnaleźć w pasku bocznym i kliknąć "Edytuj"
    4. Tytuł nadajesz jaki chcesz, a później w pasku "Styl" zaznacz "Menu rozwijane"
    5. W opcjach mam "Pokaż tytuły postów" , później "Co miesiąc" , Formaty dat to "styczeń" i Podgląd - maj
    6. Zapisz i już wszystko powinno być tak jak chcesz :)

    Mam nadzieję, że pomogłam, pozdrawiam :)

    AntwortenLöschen
  34. mam te kwiatki i serio dają dużą różnice .
    zapraszam do mnie .

    AntwortenLöschen
  35. ale super! <3 musze się zaopatrzyć w letnie ciuszki :)
    szczegolnie w taką białą na zakonczenie roku :)

    - A.
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  36. świetny blog:)obserwuje śliczne ciuszki

    AntwortenLöschen
  37. Bardzo dziękuję za miłe słowa i pomoc :)
    Może obserwujemy? :> Masz naprawdę fajnego bloga! :D

    AntwortenLöschen
  38. Kwiatki i sukienka super, bluzkę miałam dawno temu podobna, muszę poszukać czy jeszcze jest ;)

    AntwortenLöschen
  39. Kobaltowa sukienka wspaniała!

    P.s ja już obserwuję ;)

    AntwortenLöschen
  40. kwiatki i sukienka są genialne ! ♥
    to ja już obserwuję ;)

    AntwortenLöschen
  41. Świetne zakupy, zakochałam się w tej kobaltowej sukience :) pewnie że obserwuję :)

    AntwortenLöschen
  42. super zakupy, kwiatki piękne :)

    AntwortenLöschen
  43. bluzka jest świetna, uwielbiam takie zwiewne klimaty

    AntwortenLöschen
  44. Sukienka cudowna, kocham sukienki

    AntwortenLöschen
  45. zakupy w pelni udane :))
    a ta sukienka niebieska jest sliczna! :)
    pozdrawiam

    AntwortenLöschen
  46. ooo mierzyłam kieckę, którą kupiłaś, nawet ten sam kolor. Niestety ja wyglądam w niej na "wysuszoną". Mam wrażenie, że po prostu większy biust i pupę niż ja trzeba mieć, żeby się w niej prezentować. W każdym razie kiecka sama w sobie świetna na lato!

    AntwortenLöschen