Montag, 10. Juni 2013

Peeling polinezyjski z wysp Bora Bora od e-naturalne

Hey:)))

Dzisiaj wpis typowo kosmetyczny -recenzja bardzo naturalnego peelingu , ktory otrzymalam od e- naturalne:)


Peeling polinezyjski składa się  tylko z  trzech składników:
sklad:
  - algi Lithothamnium
( Alga Lithothamnium to cenne źródło naturalnego wapnia i magnezu, witamin (A, B, D, E i K), nienasyconych i nasyconych kwasów Omega 3, pierwiastków śladowych (jodyna, selen, cynk, kobalt, miedź, żelazo i chrom), aminokwasów oraz antyutleniaczy z grupy karotenów i beta-karoten()

  - piasku z wysp Bora Bora

oraz pulpy kokosowej.


-i to w zupelnosci wystarcza -cenie sobie Taki naturalny minimalizm:))))))



Peeling polinezyjski usuwa martwe komórki naskórka, oczyszcza skórę i przynosi łagodny kokosowy aromat.
 Działanie złuszczające zapewnia pulpa kokosowa oraz ziarenka biasku z wysp Bora Bora. Połączenie tych składników z algą Lithothamnium sprawia że, preparat jest skuteczny mimo delikatngo działania. Po zabiegu skóra jest oczyszczona i zmiękczona.
.
Stosowanie:

Preparat jest w formie proszku, a przed zabiegiem należy wymieszać go w wodzie.
Następnie nanieść na skórę, masując kolistymi ruchami. Można także stosować na zrogowaciałą skórę na łokciach, stopach i kolanach.
 Po wykonaniu zabiegu ciało przemyć wodą.
Ilość proszku:
  • na twarz 20 g z 10 ml wody
Można stosować na całym ciele lub twarzy i szyi, unikając okolic oczu.

 
 
Ocena:
 
Peeling przed wszystkim ma swietny , minimalny, naturalny  sklad -
czyli:
algi Lithothamnium,
bialy piaskék z wysp Bora Bora
oraz pulpa kokosowa
-Minimum skladnikow - maksimum korzysci:)

Jeszcze nigdy nie mialam tak pieknie pachnacego kokosem kosmetyku - zapach zachwyca! jest cudny  i to jest jego olbrzymi plus :)

sposob uzycia:
Ja najczesciej mieszalam ten Peeling albo z woda  albo z zelem  hialuronowym 1%-
Proporcje.
 w przypadku uzycia wody w proporcji 2 porcje proszu z 1 porcja wody
w przypadku zelu  hialuronowego 1% te proporcje wygladaly juz inaczej - 1 porcja proszku na 1 porcje zelu (ktory wiadomo nadawal peelingowi wiekszej gestosci i dodatkowo taki lekki poslizg podczas peelingu)

Peeling wyglada bardzo niewinnie i pachnie slodko ale w rzeczywistosci to niezly zdzierak :))))
Osoby , ktore lubia takie mocniejsze peelingi beda  tutaj w 100% zadowolone.
Ziarenka bialego piasku sa dobrze wyczuwalne pod palcami  w czasie wykonywania masazu -ale nalezy uwazac i nie przesadzac z  sila  z jaka wykonujemy Peeling -  zeby sobie zwyczajnie nie zaszkodzic:))))
W przypadku twarzy radze jednak o delikatny masaz:)))))
Produkt moze byc stosowany zarowno na twarz jak i Cale cialo - swietnie sprawdza sie  w miejscach  gdzie możemy mieć problemy ze zrogowaciałą skórą czyli  na łokciach, stopach i kolanach:))

Preparat zostawia skore gladka i milutka w dotyku , pieknie pachnie kokosem, skutecznie oczyszcza skore-przez co ulatwia oddychanie skory na poziomie komorkowym , ujedrnia i poprawia ukrwienia skory dzieki czemu poprawa sie tez jej koloryt :)
Wielki plus za swietny naturalny sklad:))

Ja bylam z tego peelingu bardzo zadowolona - Produkt naprawde wart polecenia:)


Dostepnosc - e-naturalne KLIK
cena -  30 g - 14,90zl


  - kto zna juz ten peeling?
                                                        pozdrawiam  pa
                                            

26 komentarze:

  1. Właśnie kończę moje zapasy z e-naturalne i przy następnych zakupach znajdzie się w moim koszyczku. Pozdrawiam

    AntwortenLöschen
  2. musi obłędnie pachnieć!

    AntwortenLöschen
  3. niestety nie dla mnie mocniejsze peelingi:(

    AntwortenLöschen
  4. no to mnie skusiłaś;)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. nominuję Panią do Liebster Award Blog, zapraszam po szczegóły;)

      Löschen
  5. kiedyś musze sie skusić ;)

    AntwortenLöschen
  6. aż mam ochotę iść do łazienki i zrobić peeling :) Tego akurat nie próbowałam, ale widzę, że warto to zmienić :)

    AntwortenLöschen
  7. masz fajnego bloga ! mam do Ciebie prośbę czy mogła byś zostawić komentarz na tym blogu : http://jula-julu.blogspot.com/ pod ostatnim postem ? ponieważ ona chce usunąć bloga. Pomóż mi! proszę <33

    AntwortenLöschen
  8. nie znam peelingu ale myślę, że kiedyś poznam XD

    AntwortenLöschen
  9. jak mocny to nie dla mnie chociaż skład i ten kokosowy zapach bardzo mnie zachęcają :)

    AntwortenLöschen
  10. skoro taki mocny, to nie dla mnie.

    AntwortenLöschen
  11. Nie znam tego produktu, preferuję peelingi enzymatyczne, raz na jakiś czas robię sobie korund i tyle :)

    AntwortenLöschen
  12. Mnie ostanio wzielo na naturalna pielegnacje i jestem wsciekla, ze u mnie ceny takich specyfikow sa kolosalne! Jak widze te 14,90 to mni sie cos w glowie robi. Gdyby nie to, ze przesylka wyniesie mnie wiecej niz sam kosmetyk pewnie mialabym juz cala szafe takich mazidel. Jak bede jechac do Pl to zajrze na Twojego bloga i kupie sobie kilka specyfikow, ktore tu polecasz. ;)

    AntwortenLöschen
  13. Dziwnie wygląda, taki apteczny:D
    Dodaje do obserwowanych, zapraszam na moj blog:)

    AntwortenLöschen
  14. Nie używałam jeszcze nigdy takich naturalnych kosmetyków ;)

    AntwortenLöschen
  15. polinezyjskiego jeszcze nie miałam :)

    AntwortenLöschen
  16. Pierwszy raz widzę taki peeling, nigdy nie spotkałam się z takim w proszku. Wyjątkowo mi się spodobał i zaciekawił :)

    AntwortenLöschen
  17. Sama nazwa brzmi zachęcająco do użytku w domowym SPA :)
    Obserwuję :)
    Zapraszam do mnie jeśli się podoba

    AntwortenLöschen
  18. No Kochana ale egzotycznie tu u Ciebie.:-)) Peeling laduje na mojej liscie - do kupienia.:-)

    AntwortenLöschen
  19. nie słyszałam o tym peelingu :)

    AntwortenLöschen
  20. Ja lubie enzymatyczne. ;>

    AntwortenLöschen
  21. faktycznie piękny skład, dobrze wiedzieć, że coś takiego jest do kupienia :)

    AntwortenLöschen
  22. uwielbiam zapach kokosa w kosmetykach... wiec wyobrazam sobie ten sliczny zapaszek :))))

    AntwortenLöschen
  23. Fajny kosmetyk. Naturalny skład ale nie wiem czy nie za mocny był by do mojej delikatne skóry twarzy ale do ciała jak najbardziej!

    AntwortenLöschen