Donnerstag, 6. Juni 2013

Kawa na zimno - Trzy kolory:)


hey:)
 

Dzisiaj zapraszam na pyszna kawke w wersji na zimno - Trzy kolory:)
Taka kawke mialam ostatnio przyjemnosc sprobowac u mojej kolezanki , ktora serdecznie pozdrawiam:)))))))))
Przepis pochodzi z magazynu Palce lizac  Klik:)
Kawka bardzo ladnie sie prezentuje - dla mnie to troche takie polaczenie deser+kawa:)
Niewatpliwie stanowi ona ciekawa propozycje -idealnie nadaje sie na  upalne dni:)
 


Przygotowanie:

Kawke taka mozemy przygotowac wykorzystujac dowolny owoc - u mnie byly to maliny -swietnie sprawdza sie truskawki, brzoskwinie, kiwi ... wedle gustu i smaku

Potrzebujemy:
owoce- u mnie maliny
mleko - moze byc zwykle od krowki albo sojowe, owsiane...tez wolny wybor:)
cukier
filizanke kawy -  z expresu lub rozpuszczalna - moze byc tez kawa zbozowa (oczywiscie kawa musi byc wystudzona )
dodatki
lody np: smietankowe , kostki lodu



Owoce nalezy dokladnie zblendowac - oslodzic wedle wlasnego smaku
Uzyskany mus przelac do szklanki , nastepnie dolac mleko oraz kawe.
Cala trudnosc polega wlasnie na dodawaniu kolejnych skladnikow w ten sposob aby jak najmniej zostaly zmieszane z poprzednia warstwa:)
Aby uniknąć ich zmieszania się kolejne warstwy należy wlewać ostrożnie, po ściankach szklanki  lub
 tutaj  są juz dwie szkoły – jedni używają odwróconej łyżeczki do herbaty, inni po prostu leją po łyżeczce. U mnie najlepiej sprawdzalo sie , jak wzięłam dość płaską łyżeczkę i dotykając nią do ścianki szklanki , wlewałam najpierw na łyżeczkę, a z  niej  powoli przelewal sie do szklanki.


raz lepiej raz gorzej te warstwy  wychodza....


 
Tuz przed podaniem dodajemy ulubione  lody :)
 
 
pozdrawiam pa

51 komentarze:

  1. Podobną kawkę ma teraz w swojej ofercie grycan ;) Na pewno wypróbuję taką domową wersję!

    AntwortenLöschen
  2. wygląda przepysznie, kawa i owoce to najlepsze połączenie

    AntwortenLöschen
  3. Kochana, wygląda przepięknie! smakuje zapewne jeszcze lepiej! :))

    AntwortenLöschen
  4. uwielbiam kawę na zimno latem, ale trzy kolorowej nie robiłam i nie piłam jeszcze, więc wypróbuję oczywiście. Pomyślałam sobie, że może by tak mleko spienić, wtedy by się tak bardzo nie zmieszało z kawą, co o tym myślisz?

    AntwortenLöschen
  5. jeszcze nie próbowałam połączenia kawy i owoców :) mam chęć aby wypróbować z truskawkami

    AntwortenLöschen
  6. Wygląda obłędnie! :)

    AntwortenLöschen
  7. musi być przepyszne :)

    AntwortenLöschen
  8. Ja też nie próbowałam takiego połączenia, ale wygląda na to że warto! Akurat kupiłam dziś kg truskawek :D

    AntwortenLöschen
  9. super pomysl:)pieknie wyglada

    AntwortenLöschen
  10. Anonym6/06/2013

    Ale pysznie wygląda, będę robić w niedziele na 'deserek' :)

    AntwortenLöschen
  11. Mmm, cudowna kawka! Takiej jeszcze nie piłam, ale chciałabym :) Pozdrawiam! :)

    AntwortenLöschen
  12. mmmm wygląda kusząco :)

    AntwortenLöschen
  13. No Kochana!!! Narobiłaś mi smaka... a dzisiaj jadłam pierwsze truskawki w tym roku.... jutro jak znów będę miała truskawki to wszystkim w domu robię taką kawkę :))))

    AntwortenLöschen
  14. Ale Kochana mi smaka narobilas!!!!! :)))) A dzisiaj jadlam swoje pierwsze truskawki w tym roku :))) Niestety było ich malutko...i już nic nie zostało... hehe jak jutro bede miala truskawki to wszystkim w domu robie taka kawke :)))

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Wlasnie nie mam pojecia jak to dziala ten bloglovin hehe ... ale ja tez zaimprostowalam cala liste... ale przy okazji jeszcze wzielam na twoim blogu follow...i nie wiem wlasnie czy nie trzeba brac folow jak juz i tak lista zaimportowana ;/ nie mam pojecia ;/

      Löschen
  15. Piękne kolory,pyszna kawa!

    AntwortenLöschen
  16. A ja właśnie kupiłam mikser kielichowy! I wreszcie będę mogła zrobić sobie takie cudo!!! ;)

    AntwortenLöschen
  17. Musi być pyszna taka kawa :D <3

    AntwortenLöschen
  18. jeśli już wygląda tak apetycznie, to jak musi smakować!!

    AntwortenLöschen
  19. Oj na pewno spróbuję to zrobić moim przyjaciółkom na babskim spotkaniu by zrobić wrażenie :D
    Nie wiem jednak , czy do końca wyjdzie mi to tak ładnie jak Tobie :D

    AntwortenLöschen
  20. Wygląda super, i musi świetnie smakować w gorący dzień...Uwielbiam Twoje inspiracje kulinarne, zawsze znajdę tu coś pomysłowego i już nie raz coś u Ciebie "zgapiłam", to będzie kolejny przypadek ;)

    AntwortenLöschen
  21. Kawoszką nie jestem, ale takie cudeńko bym z chęcią wypiła..mniam:)

    AntwortenLöschen
  22. Kawy raczej nie pijam, ale kurcze, takie warstwowe, jeszcze na zimno, z owocami i lodami bardzo lubię! :)

    AntwortenLöschen
  23. Ale super wygląda ;)
    Pyszności !

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  24. wygląda bardzo smakowicie! :)

    Karola

    AntwortenLöschen
  25. Taka kawa to coś dla mnie :) Jestem kawoszem i już.

    AntwortenLöschen
  26. Mmm.. pycha ! Muszę spróbować ..

    AntwortenLöschen
  27. Wygląda apetycznie,ale czy te smaki są w moim guście to nie wiem,wiec chyba czas wypróbować.pozdrawiam Jola z Dobrych Czasów.

    AntwortenLöschen
  28. Całkiem smakowicie wygląda...chyba sobie ją zrobię, bo ostatnio dużo kawy piję;p

    AntwortenLöschen
  29. smacznie wygląda :)

    Zapraszam wszytkich do mnie KONKURS na design bloga!!!!!

    http://today-is-a-great-day1.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  30. wow wygląda niesamowicie! ale mi narobilas smaka,szok:)

    AntwortenLöschen
  31. Anonym6/09/2013

    Tjonoj! Pięknie wygladaa. Z miła xhceia bym sie.napila p3
    I te cuudowne warstwy *-*
    Geenialne!!

    www.kaarina-blog.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  32. ale smacznie to wygląda :) mniam!

    AntwortenLöschen
  33. Mmmm ostatnio właśnie ciągle piję kawę na zimno, jakoś znudziła mi się ta na ciepło.. Dziękuję za ten przepis, z chęcią wykorzystam w ciepłe dni. Kawa z owocami to naprawdę oryginalne połączenie, jeszcze go nie próbowałam. Buziaki kochana!

    AntwortenLöschen
  34. wygląda niezwykle smakowicie! ♥

    AntwortenLöschen
  35. Jak to pięknie wyglada. Na pewno cos takiego zrobię (tylko z kawą Inką). Super pomysł!

    AntwortenLöschen
  36. o mamusiu! przepis już wydrukowałam i na pewno w najbliższym czasie spróbuję ją zrobić, zwłaszcza, że łączy 3 moje ulubione rzeczy: lody, owoce i kawę! ;)

    AntwortenLöschen
  37. świetnie wyglądają te warstwy i bardzo apetycznie

    AntwortenLöschen
  38. wow! to wyglada mega, mega przepysznie :)

    AntwortenLöschen
  39. hmm nigdy bym nie zgadła że to kawa - prze czerwoną warstwę :)
    ale musiała być pyszna!

    AntwortenLöschen
  40. Nie lubię kawy! Ale Twoja wygląda świetnie! ;)

    AntwortenLöschen
  41. cudny przepis, jutro wpada do mnie kuzynka, no to mam już pychotkowy deser, dzięki Kochana :)

    AntwortenLöschen
  42. wygląda obłędnie..narobiłam sobie ochoty na taki smakołyk ;)

    Pozdrawiam,
    Agnieszka

    AntwortenLöschen