Donnerstag, 30. August 2012

Zakupy z Polski

Hey :))))))))
Po przeszlo tygodniowej przerwie- urlopowej  wracam naladowana  z masa nowych pomyslow :)))
Fajnie jest wrocic a tu tyle nowych komentarzy, osob :)))))))
oczywiscie postaram sie na nie teraz odpowiedziec :)
Dzisiejszy wpis dotyczyc bedzie zakupow jakich dokonalam bedac w Polsce w Kaliszu:)
- tak moje miasto to Kalisz :)))
Nie wszystkie rzeczy mam juz  rozpakowane czesc to po prostu zakupy spozywcze a raczej slodycze :)))) uwielbiam slodycze ....
Na szczescie mam niedaleko siebie w Niemczech -  Polski sklep i czesto sie w nim zaopatruje w ulubione smakolyki ale jak jestem juz w Polsce to moge sobie wybrac rowniez  te, do ktorych nie mam tutaj dostepu:))))
Z zakupow kosmetycznych udalo mi sie wyszukac kilka naprawde niesamowitych produktow!!!
Bedac w Naturze zakupilam sobie:

Marion Nature Therapy - kapiel odbudowujaca wlosy - ocet z malin- tyle osob juz ten produkt chwalilo wiec i ja sie skupilam:)))) koszt okolo 8zl....


Nastepnie zakupilam z firmy GREEN PHARMACY - Nawilzajacy olejek kapielowy Sandalowiec,Neroli , Roza - przesliczny zapach glownie wedlug mnie sandalowca......mmmmnhhhh


Dalej idac sobie przez miasto zauwazylam, ze powslala zupelnie nowa (jak dla mnie: )
 drogeria hebe  - health & beauty  - miesci sie ona dla zainteresowanych
w Kaliszu przy Placu Św. Józefa  - tam gdzie kiedys byl empik...
i tutaj wielkie wow!!!! udalo mi sie zakupic 1litr fantastycznej odzywki do wlosow, ktora zbiera bardzo dobre recenzje na wizazu Kallos Maska Crema Al Latte  - koszt 11zl


  
Przesliczny zapach sama odzywka tez wedlug mnie rewelacyjna i niedlugo zrobie oddzielna jej recenzje....
W drogerii hebe - health & beauty znajduje sie tez szafa z kosmetykami Revlon !!!!!!!!! i oczywiscie sa slynne Revlon Lip Butter...... niestety cena troche straszy po okolo 35zl jedno maselko....
no ale zawsze lepiej na miejscu obejrzec kolorki niz zamawiac z netu.....


Bedac w empiku wpadla mi w rece druga czesc Emily Giffin ''cos niebieskiego''
- jakies dwa lata temu czytalam pierwsza czesc ''cos pozyczonego'' ale potem zapomnialm i bardzo ucieszylam sie ze przypadkiem udalo mi sie dokupic druga czesc zaplatanych losow dwoch glownych bohaterek Darcy i Rachel - swietna ksiazka polecam...


Odebralam tez zamowiona gazetke Shap z plytka:))))


Dostalam tez od siostry przesliczna maxi !!!!!!!!!!!!!!!!!!
wow!!!!!!!!!!!


jest cudowna!!!!!!!!
 
szkoda ze lato pomalu dobiega juz konca .. ale na przyszly rok bedzie jak znalazl:))))))))))



bedac w empiku zakupilam tez plyte Ireny Jarockiej - po prostu uwielbiam ......





moja ulubiona to Kabala z 7 kart...no i Motylem jestem:))))
Zawsze bylam i jestem jej wielka fanka.....
                                                                 buziaczki pa
                                                    

64 komentarze:

  1. Cieszę się, że zakupy udane ;)

    AntwortenLöschen
  2. Wow, sukienka super! Na pewno wyglądasz w niej bombowo:)
    A co do tych kosmetyków to wstyd się przyznać, ale mimo że mieszkam w Polsce to nigdy o nich nie słyszałam! Muszę wybrać się do Natury w takim razie pooglądać je, ale tej drugiej drogerii u mnie nie ma.
    A jeśli chodzi o książkę to zachęciłaś mnie do przeczytania tej pierwszej części:)

    AntwortenLöschen
  3. ta sukienka jest cudownaaaa!! :):) ja już szukam czegoś na sylwestra na asos.com i jak na razie nic nie znalazłam

    AntwortenLöschen
  4. Ocet z malin?? no o tym jeszcze nie słyszałam, brzmi naprawdę ciekawie :)

    AntwortenLöschen
  5. Piękne zakupy!
    Miło się dowiedzieć,że jesteś z Kalisza.
    Pozdrowienia!

    AntwortenLöschen
  6. Udane zakupy :) Coś dla ciała, coś dla ducha.

    AntwortenLöschen
  7. Anonym8/30/2012

    Sukienka w kwiatki- cudo !!! *.*
    Takie rzeczy tylko w Polsce ; D

    AntwortenLöschen
  8. widzę że płyty Ewy robią furorę ale faktycznie treningi są świetne i bardzo pozytywnie mnie "naładowują",ciekawe rzeczy kopiłaś ja bardzo żałuję że w moim mieście nie ma hebe :(

    AntwortenLöschen
  9. W Twoich zakupach widzę, znalazło się wszystko:)!

    AntwortenLöschen
  10. nigdy nie używałam tego płynu sandałowego ale chyba się skuszę :D

    AntwortenLöschen
  11. Anonym8/30/2012

    Hebe bardzo fajna drogeria bo mają kosmetyki apteczne a otworzyli ją właściciele biedronki.
    Ta płukanka mariona jest całkiem ok choć chyba wolę płykankę z yr bo mniej puszy włosy w porównaniu z marionem

    AntwortenLöschen
  12. ale fajne zakupy!
    mi się najbardziej podoba pani Jarockiej
    http://www.youtube.com/watch?v=I3gBWto3Bfo

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. ''Wymyslilam cie'' - przesliczna .... tez uwielbiam -wlasciwie to wszystkie utwory z tej plyty kocham......

      Löschen
    2. :)

      Co do książki E.Giffin - czytałam obie. Chyba nawet druga część lepsza :)

      Sukieneczka śliczna!

      Löschen
  13. No kochana Kalisz to tez moje miasto :) musze jutro leciec do Hebe i zobaczyc co tam w trawie piszczy :) Pozdrawiam

    AntwortenLöschen
  14. o widzę, że zakupy udane ;D
    świetnie ;)

    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  15. Achhh, sukienka boska, kosmetykow nie znam wiec nie wiem czy zazdroscic czy nie :). Ja jak juz w koncu pojade do Polski to zabiore ze soba podklad, tusz, jedna pomadke i dodatkowa walizke na zakupy :)

    AntwortenLöschen
  16. sukienka świetna :) bardzo w moim stylu

    AntwortenLöschen
  17. Bardzo się cieszę, że wróciłaś zadowolona:)
    Chyba muszę dopaść Shape;p
    Pozdrawiam

    AntwortenLöschen
  18. dziekuje bardzo ;*
    przydalaby mi sie taka plytka..
    pozdrawiam ;*

    AntwortenLöschen
  19. ale łupy, poszalałaś widzę :) a sukienkę możesz nosić też jesienią, wystarczy narzucić jakąś kurteczkę i baleriny :)

    AntwortenLöschen
  20. A dlaczego sukienka nie jest zaprezentowana na Tobie??:)))

    AntwortenLöschen
  21. fajna sukienka :)

    palistory.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  22. Fajna ta sukienka , zrób zdjęcie jak masz ją na sobie , to będzie lepiej widać : )
    Pozdrawiam ,
    http://ironicznyduet.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  23. Ej, Ty moja kaliszanko, gdzie dostałaś MARION???

    AntwortenLöschen
  24. Żartujesz??? Mamu HEBE?? Mieszkam tu a nic nie wiem. W weekend zaraz tam lece :-)

    AntwortenLöschen
  25. Dziękuje bardzo ! ;)
    Płyta Ewci najlepsza <3 !

    AntwortenLöschen
  26. Kochana i tak się nieźle obkupiłaś :D Co tam jeden mus samoopalający :D
    Świetne zakupy!

    Buziaki, Magda :)

    AntwortenLöschen
  27. nagłówek jest autorstwa Bobik, z bloga: http://kopnij-to.blogspot.com/ .
    Podesłałam Jej kilka fotek i mam:)
    Jeśli chcesz napisz do niej prośbę, możesz powołać się na mnie, myślę, że Ci pomoże.

    AntwortenLöschen
  28. 'Coś niebieskiego' genialna książka z tej serii jest również 'Coś pożyczonego', autorka ma wiele świetnych książek :)

    AntwortenLöschen
  29. muszę zakupić sobie ten olejek, bardzo fajne zakupy.

    AntwortenLöschen
  30. oooo ta kąpiel do włosów lecę i kupuje :)

    AntwortenLöschen
  31. co do kermitowej koszulki, wylicytowalam za niewielka kwote na allegro :D

    AntwortenLöschen
  32. kąpiel do włosów wpadła mi w oko :)

    AntwortenLöschen
  33. Achh patrz ja tu zakupy z Niemiec a Ty z Polski :D

    AntwortenLöschen
  34. Ciekawa jestem tej kąpieli :)
    Ogólnie bardzo lubię kosmetyki do włosów Marion, na ogół dobrze się sprawdzają :]

    AntwortenLöschen
  35. kocham tą maskę mleczną! wspaniale działa na moje włosy :)

    AntwortenLöschen
  36. faktycznie, kiecka jest świetna! pozdrawiam!:)

    AntwortenLöschen
  37. Ten nawilżający olejek kąpielowy mnie bardzo zaciekawił:) Oczywiście już dodałam do obserwowanych:))

    AntwortenLöschen
  38. świetne zakupy ;łytka mnie zaciekawila :)

    AntwortenLöschen
  39. Świetne zakupy. :)


    xoxo, elverka.

    AntwortenLöschen
  40. Dziekuje :) Z Twoich zakupów ukradłabym jedynie książkę ;)

    AntwortenLöschen
  41. Nie wiedziałam, że Marion ma w ofercie płukankę malinową. na pewno jest tańsza niż moja ukochana wersja z Yves Rocher. Zdradzę Ci że ostatnio mam świra na punkcie wszelkich kosmetyków, które mają malinę w składzie i pachną jak ona :)

    AntwortenLöschen
  42. Świetne zakupy . :) Zapraszam : http://haveadreamm.blogspot.com/ x

    AntwortenLöschen
  43. o, książeczke bym preczytała, ale mam 'zakolejkowaną' inną książkę Giffin, może w przyszłości :)

    AntwortenLöschen
  44. Ja też czytałam pierwszą część tej książki, była ok. pewnie kiedyś wrócę do drugiej :)

    AntwortenLöschen
  45. ocet z malin duzo o nim czytalam i zastanawiam sie czy kupic

    AntwortenLöschen
  46. Jaka piękna suknia! Byłam ostatnio w Hebe i nie widziałam tej maski, następnym razem muszę się lepiej porozglądać...

    AntwortenLöschen
  47. ja szukam tej maski ale nigdzie jej nie ma ;)

    AntwortenLöschen
  48. też lubię Irenę Jarocką! :))
    świetne zakupy.

    pzdr.

    AntwortenLöschen
  49. Świetne zakupy. :)
    Co do mojego pobytu w Niemczech, to byłam tam tylko na wakacjach, choć może się tam przeprowadzę :). A miasto to nie tajemnica- Bollendorf. Przy granicy z Luksemburgiem.
    Pozdrawiam :)

    AntwortenLöschen
  50. Śliczzna sukienka!!! A kosmetyki... Green Pharamcy jakoś mnie nie urzeka... Jednak ten ocet malinowy mnie zaciekawił i muszę miec go na uwadzę jak będę teraz w Naturze :)

    AntwortenLöschen
  51. przeurocza sukieneczka:)

    Obserwuję i zapraszam do mnie:*

    AntwortenLöschen
  52. Marion, znowu marion, muszę się skusić!

    Kallos właśnie testuję, tyle że w fioletowej wersji, jak na razie - nie narzekam

    AntwortenLöschen
  53. Anonym9/03/2012

    Mam tą maskę do wlosów. Kupiłam ją na Allegro za 20zł z przesyłką, co nie uważam za bardzo drogo, ale ostanio też byłam w Hebe i nawet zastanawialm się, czy nie kupić na zapas, ale uznałam, że dam moim włosom od niej troszkę odpocząć, a przetestuję sobie polecaną Issanę i Alterrę ;)

    AntwortenLöschen
  54. Sukienka jest wspaniała, a Irena Jarocka nie ma sobie równych - była profesjonalna, mądra, ciepła, otwarta na ludzi, dane mi było przeprowadzić z nią wywiad - a do tego wszystkiego była PIĘKNĄ kobietą - piosenki uwielbiam :)


    http://www.viblogstyle.blogspot.com/2012/09/flamings.html

    AntwortenLöschen
  55. Uwielbiam tę mleczną maskę z Kallos'u. Śliczna sukienka :) Pozdrawiam.

    AntwortenLöschen
  56. widzę, że udane zakupy :). ładna sukienka ♥.
    dziękuję za komentarz, pozdrawiam!

    AntwortenLöschen
  57. Mój mąż pochodzi z okolic Kalisza.
    Jak kiedyś wrócimy do Polski, to właśnie tam będziemy mieszkać :)

    AntwortenLöschen