Mittwoch, 8. August 2012

Gąbka do demakijażu Konjac .... prosto z Chin.....

Hey :)))
Od jakiego czasu poszukiwalam w Niemczech slawnej juz gabeczki Konjac.... nie wiem czy ja po prostu jej nie widze w drogeriach (osleplam ?:) czy po prostu jej nie ma???
W koncu zdecydowalm, ze zakupie ja  na ebay ...prosto z Chin......



Ja za swoja zaplacilam dokladnie 2,25 euro lacznie z kosztami przesylki......


 co to wogole jest ?

''(..)Gąbka Konjac to produkt naturalny uzyskany z korzenia drzewa azjatyckiego o nazwie konjac. Gąbka jest w 100% biodegradowalna. Zawiera naturalny środek myjący, który pomaga wyrównać odczyn PH skóry i posiada właściwości nawilżające. Gąbka wspomaga ochronę skóry i odpowiada na jej potrzeby nawilżenia i oczyszczenia. Jest idealna do pielęgnacji zanieczyszczonej skóry każdej dorosłej osoby. Gładka powierzchnia gąbki pozwala delikatnie usunąć makijaż i zanieczyszczenia ze wszystkich zakamarków cery. Daje dodatkowy zastrzyk wilgoci i przyjemne uczucie świeżości skóry.
Gąbka wykonana jest w 100% z włókna naturalnego, nie zawiera barwników i sztucznych dodatków, włókna cieńsze niż u gąbek syntetycznych i frotte, przeznaczona do wszystkich typów skóry, idealna dla cery trądzikowej i z problemami dermatologicznymi, nie podrażnia skóry w trakcie oczyszczania, nawilża w sposób naturalny, czyni skórę miękką i elastyczną , pobudza krążenie krwi, zapobiega zanieczyszczeniom skóry, można ją prać mechanicznie w delikatnym cyklu 60 stopni C bez środka zmiękczającego, produkt biodegradowalny(..)''



wydaje mi sie, ze moja jest wieksza od tych sprzedawanych w Rossmanie......




Tutaj Pan Sprzedawca dolaczyl mi swoja wizytowke - pomyslalam ze moze ktos bedzie zainteresowany ..... nie mialam zadnych problemow z zakupem ... wiec Pan warty polecenia....


Oczywiscie gabeczka po wplywem wody staje sie mieciutka i wieksza:)



Nigdy nie mialam do czynienia z takim gadzetem:) nigdy tez nie uzywalam takich gabeczek do twarzy bo jakos kojarzyly mi sie z siedliskiem bakteriii.... no ale zachecona pozytywnymi recenzjami skusilam sie i ja :)
zaczne od plusow :)
+ gabeczka jest niezwykle milutka - super masuje twarz moze i lekko usuwa drobne skorki-ale nie peelinguje... za to twarz  jest taka przyjemnie zrelaksowana po masazu taka gabeczka....ah i oh:)))
+ cena w moim wypadku - 2,25 euro i produkt wedlug mnie wiekszy od tych z rosmanna....
wiec warto wedlug mnie zamowic u zrodel ... wlasnie z Azji
+ po dodaniu jakiegos skutecznego srodka myjacego bardzo przyjemnie usuwa sie makijaz.... naprawde czysty rekaks dla twarzy:)))))))
+jest bardzo delikatna dla skory , nie podraznia:)))
+mozna prac a nawet trzeba!!!

minusy - niestety sa:)
- bez srodka myjacego typu zel/pianka ....slabo  usuwa  makijaz typu puder, roz, fluid  ...  wbrew obietnicom producenta o "naturalnym środku myjącym" nie zmyjemy nią w 100% makijażu ani sebum z twarzy - tak samo  jak i nie zrobimy tego samą wodą....- wystarczy przejechac  platkiem z tonikiem  i zobaczymy ze twarz nadal byla brudna....
- na pewno nie usunie maskary .... o tym to juz na 100% gwarantuje,
- wedlug mnie nie nawilza skory -  ja tego nie zaobserwowalam .....
- dlugo ....schnie ....zeby znow zrobic sie twarda ....okolo 2 dni.... boje sie o rozwoj bakterii  w srodku  ....
- ciezko doprac po uzyciu np: zielonej glinki ....

To sa oczywiscie moje obserwacje i spostrzezenia - kazdy ma swoje a ja mam dokladnie takie jak napisalam - fajny gadzet ale zeby usuwac nia makijaz skutecznie trzeba miec jeszcze odpowiedni srodek myjacy :)
Mieliscie  do czynienia juz z tymi gabeczkami?
- jak wrazenia???
                                               pozdrawiam serdecznie pa

49 komentarze:

  1. Jakoś nie urzekła mnie ta gąbka :))

    AntwortenLöschen
  2. za taką cenę to z chęcią można poeksperymentować ;)

    AntwortenLöschen
  3. u mnie do twarzy niekoniecznie ale taką do ciała bym mogła mieć, ciekawe czy są u nas w drogeriach :)

    AntwortenLöschen
  4. Urocza gąbka.
    Tylko ja jakoś chińskim produktom nie ufam...

    AntwortenLöschen
  5. Bardzo interesująca :)

    AntwortenLöschen
  6. Anonym8/08/2012

    Mam rossmannowską gąbkę konjac - bardzo lubię ją za przyjemny masaż twarzy, który można sobie nią zafundować, ale raczej nie jest niezbędna w codziennej pielęgnacji ;)

    AntwortenLöschen
  7. ja chyba pozostane wierna szmatce muslinowej:) ale cena faktycznie kuszaca no i prosto z Chin:)

    AntwortenLöschen
  8. chyba zacznę takiej poszukiwać zawsze warto spróbować :)

    AntwortenLöschen
  9. fajna ta gąbeczka, na pewno bardzo pomaga w zabiegu oczyszczania twarzy

    AntwortenLöschen
  10. mam, uzywam, bardzo lubie, stosuję ja z żelem do mycia twarzy i sprzwdza się bardzo dobrze, milutka w dotyku i skuteczna, nawet robilam jej recenzje kiedys ;) http://kunplektita.blogspot.com/2012/06/gabeczka-konjac.html

    AntwortenLöschen
  11. fajna, ale jakoś mnie nie kusi póki co..

    AntwortenLöschen
  12. Bardzo ciekawie wygląda :)) nie używałam, ale wiem, ze są właśnie w rossmanie, więc chyba zakupię :)

    AntwortenLöschen
  13. Nigdy nie byłam przekonana co do chińskich produktów, zwykle kojarzyły mi się ze sztucznością i tandetą. Mimo tych wszystkich moich skojarzeń, gąbeczka wydaje się fajna.
    Może ją kupię i sprawdzę swoje wrażenia na jej temat, jak na razie jeszcze o tym nie myślałam.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://my-beauty-trinkets.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  14. za taką cenę bym się skusiła :D a co tam ;]

    AntwortenLöschen
  15. Tak długo Ci schnie? Moja do następnego mycia [czyli ok. 24 godziny] jest już suchutka i gotowa.

    AntwortenLöschen
  16. Chińskie opakowanie dla mnie nei wyglądają poważnie hehe :D te ich obrazki i znaczki :D

    AntwortenLöschen
  17. bylam ciekawa tej gabeczki, jednak chyba nie bede sobie nia glowy zawracac. Zostaje przy szczotkowaniu twarzy :)

    AntwortenLöschen
  18. wszyscy kuszą tą gąbeczką:)

    AntwortenLöschen
  19. myślałam, że jest troszkę lepsza :)

    AntwortenLöschen
  20. zauważyłam podobne minusy jednak ciągle uważam że warto stosować Konjak. podtrzymuję opinię, ze fajnie pomaga w zmywaniu makijażu i dzięki niej od dawna już nie korzystam z peelingów

    AntwortenLöschen
  21. tez nie używałam gąbek do twarzy i jakoś narazie mnie do tego nie ciągnie :)

    AntwortenLöschen
  22. Mam taką samą :D Z tym ,że ani razu jej jeszcze nie użyłam ;/

    AntwortenLöschen
  23. mam taka z Rossmanna jest super

    AntwortenLöschen
  24. no nie jest to jakaś chusteczka do demak., żeby miała zmywać make up więc nie ma co się dziwić tym minusom :) używałam kiedys naturalnej gabki do twarzy ale stwredziłam, że jest mi całkowicie zbędna :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. oczywiscie nigdy nie dalabym tradycyjnej gabce minusa za to ze nie zmywa
      make up :))) .... - ale recenzja Moja Droga polega na zweryfikowaniu obietnic producenta z wlasnymi odczuciami a producent wyraznie napisal
      ...()Zawiera naturalny środek myjący, który pomaga wyrównać odczyn PH skóry i posiada właściwości nawilżające. Gąbka wspomaga ochronę skóry i odpowiada na jej potrzeby nawilżenia i oczyszczenia. Jest idealna do pielęgnacji zanieczyszczonej skóry każdej dorosłej osoby. Gładka powierzchnia gąbki pozwala delikatnie usunąć makijaż i zanieczyszczenia ze wszystkich zakamarków cery. Daje dodatkowy zastrzyk wilgoci i przyjemne uczucie świeżości skóry(...)''
      - wiec chyba moje oczekiwania odnosnie zmywania makijazu sa uzasadnione jak rowniez minus za niespelnione obietnice.........

      Löschen
  25. może i ma minusy, ale jaki gadżet! sama chciałabym taką mieć :D
    Ściskam, Lona

    AntwortenLöschen
  26. o, nie znam tego specyfiku. z przyjemnością wypróbuję!

    lena

    AntwortenLöschen
  27. Bardzo ciekawe, nigdy nie używałam TAKIEJ SPECJALNEJ GĄBKI DO TWARZY, po wszystkich za i przeciw też sobie taką sprawie :) pozdrawiam :)
    magmons

    AntwortenLöschen
  28. Nie używałam nigdy takiej gąbeczki :)

    AntwortenLöschen
  29. Very interesting blog, I follow YOU )

    Welcome to my blog: http://www.catpuff-blog.com/

    AntwortenLöschen
  30. Ja również nigdy takiego czegoś nie używałam :)
    Pozdrawiam !

    AntwortenLöschen
  31. Anonym8/09/2012

    pierwszy raz o czyms takim słysze :]
    pozdrawiam

    AntwortenLöschen
  32. świetna,ale ja czegoś takiego nie używam (;

    AntwortenLöschen
  33. ja jeszcze nie miałam okazji z takiej gąbeczki korzystać, ale być może w niedługo sobie taką zafunduję.
    mam pytanie odnośnie firmy alverde, bardzo spodobały mi się kosmetyki z tej firmy. konkretnie do pielęgnacji włosów. dostałam taki zestaw od zaprzyjaźnionej koleżanki z Niemiec. mój wujek tam pracuje, więc jest szansa, że może mi takowy zestaw kupić. czy te kosmetyki są dostępne w wielu drogeriach, czy tylko wybranych? bardzo zależy mi na odpowiedzi.

    serdecznie pozdrawiam i z góry dziękuję. twój blog wywarł na mnie ogromne wrażenie. :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Kosmetyki Alverde dostepne sa tylko w drogerii dm:) pozdrawiam

      Löschen
  34. Nigdy w życiu nie używałam takiej gąbeczki xdd Obserwuje :)

    AntwortenLöschen
  35. Nie mam tej osławionej gąbki. Muszę przyznać, że nigdy nawet nie pomyśłalam, aby ja kupić. Jest mi po prostu zbędna.

    AntwortenLöschen
  36. świetny wpis! Ja miała już kilka podobnych gąbeczek, ściereczek do twarzy i niestety żadna nie zmywa bez pomocy czegoś do demakijażu,ale na pewno ułatwia ten demakijaż :)
    Dzięki za odwiedziny
    Pozdrawiam
    Monika;)

    AntwortenLöschen
  37. ciekawa ta gąbka :)
    nigdy jej nie miałam, może się skuszę i zakupię ;d

    AntwortenLöschen
  38. właśnie ciekawiła mnie ta gąbeczka, ale natrafiłam na opinie, że po niedługim czasie gąbka pleśnieje;/. Dodaję Cię do obserwowanych i dziękuję za odwiedziny i wpis u mnie :)

    AntwortenLöschen
  39. fakt, bez środka myjącego nie usunie makijażu, ale ładnie oczyszcza buzię. w nawilżenie nie wierzyłam, bo jak produkt którego używamy razem z wodą może skórę nawilżać? ja jestem z niej zadowolona, bardzo lubię jej używać. do lepszego efektu schnięcia polecam kilkukrotne wyciskanie jej w ręcznik papierowy - ładnie absorbuje wodę ze środka

    AntwortenLöschen
  40. Nigdy takiej gąbki nie miałam, pierwszy raz chyba o nie słyszę. Rzeczywiście może być przydatna, ale jak widać nie niezbędna, skoro i tak trzeba używać wszystkich kosmetyków. :)
    Pozdrawiam.

    AntwortenLöschen
  41. Anonym8/10/2012

    zaintrygowała mnie ta gąbka, a szczególnie jej cena, która na standardy zarobków np w Niemczech, Brukseli i innych państwach UE (nie wszystkich rzecz jasna)- Polska na pewno do Nich nie należy- JEST ŚMIESZNIE NISKA :)
    zaczynam obserwować, bo widzę tu wiele fajnych i przydatnych opinii :) i dziękuję za komentarz na temat mojej córeczki :)
    pozdrawiam

    AntwortenLöschen
  42. tak tanio????? jeju! niesamowite :)

    pzdr.

    AntwortenLöschen
  43. hehe, mogłabym ją mieć dla samego opakowania:)
    ale tanio kupiłaś..dobrze się sprawuje?

    http://cleoinstyle.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  44. Ja miałam tą z Rossmanna i byłam z niej zadowolona do czasu aż się zaczęła rozwalać. Pozdrawiam.

    AntwortenLöschen