Freitag, 3. August 2012

Mgielka z zielonej herbaty plus Konkurs Malego Alchemika:)

hey:)
Dzisiaj przybywam do Was z 2-czesciowym  wpisem:)
 a wiec pierwsza  czesc to  informacja o bardzo ciekawym konkursie  organizowanym
 przez e-naturalne.pl - sklep internetow z półproduktami i surowcami kosmetycznymi:)
Nie wiem czy wiecie ale e- naturalne skonczylo swoj pierwszy roczek:)  z tej okazji zorganizowali konkurs   - Konkurs Małego Alchemika:)

Jeśli chcecie wziąć udział w zabawie, musicie wymyślić własną recepturę opartą na półproduktach z ze sklepu e-naturalne  i wysłać ją do końca sierpnia 2012 r. na adres e-mail: marketing@e-naturalne.pl.
  a teraz najfajniejsze  :)
Nagroda: kosz półproduktów odpowiednich do trzykrotnego przygotowania receptury!!!!!
                                                                   
                            
                                  oprocz tego firma uruchomila Nowy Program Partner Handlowy
                                                                      tutaj szczegoly:klik


Druga czesc  mojego wpisu -  to opis mgielki jaka aktualnie stosuje i  uwielbiam:))

przepis na te mgielke podpatrzylam  z kanalu Megi  http://www.youtube.com/user/megilounge 
Bardzo lubie jej filmiki :)))
przepis na mgielke:
50ml zielonej herbaty
do 2,5ml gliceryny (substancja nawilzajaca )
2ml ekstraktu z pomarańczy
3-4 kropli naturalnego olejku pomarańczowego

Moja aktualna mgiełka składa się z:

okolo 60ml zielonej herbaty
okolo  3ml kwas hialuronowy (substancja nawilzajaca)
4 kropelki olejku 

Ta mgielka fantastycznie dziala ma moja cere -uwielbiam spryskiwac nia twarz ale tez za rada Megi uzywam jej rowniez na wlosy  :)
Przygotowanie:
Zaparzam zielona herbate(nie wolno zalewac  zielonej herbaty gotujaca woda!!! nalezy odczekac okolo 5-10 minut i dopiero taka woda zalewamy nasza herbatke) -  przygotowuje niewielkie porcje poniewaz taka mieszanke najlepiej zuzyc w ciagu 10 dni poniewaz zielona herbata i inne substancje znajdujace sie w skladzie  po pewnym czasie traca swoje wlasciwosci - mam juz do tego sprawdzona  niewielka buteleczke z atomizerem o pojemnosc okolo 70 ml
 - dodaje substancje nawilzajaca akurat tutaj jest to  kwas hialuronowy ale moze to byc tez gliceryna
 -  mozna spryskiwac tez  twarz sama zielona herbata, ktora tez ma dobroczynny wplyw na nasza cere  - ma wiele substancji antyoksydacyjnych:)


czasem dodaje tez kilka kropli ulubionego olejku - probowalam juz z olejkiem z Alverde a ostatnio dodalam olejek dr.Hauschka do twarzy...

                                                               
                                                       dodawalam tez juz olejek arganowy ...
                                         i    za kazdym razem bylym zadowolona z uzyskanych efektow:)

                                     Porzadnie wstrzasam i moja mgielka jest gotowa:)


Zielona herbata to prawdziwy eliksir mlodosci :))
zawiera:
- związki fenolowe – wpływają pozytywnie na naczynka krwionośne
- witaminę E i C - kluczowa rola w pozytywnym działaniu na skórę
- taniny – likwidują opuchliznę
- biflawonoidy – działanie antyoksydacyjne
- orza mikroelementy min: sód, potas, żelazo ...
Mgielke przechowuje w lodowce :) polecam

jako ciekawostke dodam:
 ''(..)Witamina C oraz E uważane są za bardzo silne antyoksydanty. Tymczasem w zielonej herbacie naukowcy znaleźli związek o nazwie – galusan epigalokatechiny, w skrócie EGCG. Badania ujawniły, że jest on przynajmniej sto razy bardziej skuteczny niż witamina C oraz przynajmniej dwadzieścia pięć razy bardziej skuteczny niż witamina E w ochronie naszych komórek oraz DNA przed uszkodzeniami prowadzącymi do nowotworów, chorób serca oraz innych poważnych dolegliwości(...)''

Oczywiscie ten przepis jest juz dobrze znany i nie jest on mojego autorstwa:)) - oczywiscie z nim nie zglosze sie do konkursu organizowanego przez e-naturalne.pl:)))))
ale postaram sie cos wymyslic :)))))
pozdrawiam pa:)

40 komentarze:

  1. świetny pomysł z tą mgiełka, chyba spróbuję sobie taką zrobić :d

    AntwortenLöschen
  2. Uwielbiam zieloną herbatę pić :-) Fajny pomysł z tą mgiełką, zwłaszcza na upalne dni.

    AntwortenLöschen
  3. Fajny przepis. Muszę wypróbować.
    Pozdrawiam:*

    AntwortenLöschen
  4. Kurczę musze wypróbowac przepis;) ciekawy jest!:)

    AntwortenLöschen
  5. świetny przepis na mgiełkę!! niech żyją ekosposby;))

    lena

    AntwortenLöschen
  6. super przepis na mgiełkę ;)

    AntwortenLöschen
  7. z Ciebie to prawdziwy chemik, ja jestem zbyt chaotyczna,żeby robić takie kompozycje :)
    w kosmetyce pozostają mi gotowce
    całuski

    AntwortenLöschen
  8. jeju, jaki super przepis. musi pięknie pachnieć! :)

    pzdr.

    AntwortenLöschen
  9. Fajny konkurs..ale ja sie nie znam i nei wiem co z czym polaczyc heheh :D

    AntwortenLöschen
  10. Oooo, coś fajnego widzę. Jak będę mieć czas i więcej wolnych funduszy to też zaopatrzę się w jakieś półprodukty i sobie coś stworzę :)

    AntwortenLöschen
  11. Jeny! Ja nie moge nigdzie dostac tego kwasu hiluraninowego(uff jaki trudny wyraz), u nas tego po prostu nie ma, albo ja nie potrafie znalezc! Mialam juz do czynienia z kwasem glikolowym(zluszczanie) i bylam bardzo zadowolona. Bardzo mi sie podoba ta mgielka, ale bez gliceryny lub kwasu to nie bedzie to samo... A! Zastanawiam sie caly czas dlaczego nie poprosilam Cie o henne do brwi w paczuszce. Oooo glupia ja!

    AntwortenLöschen
  12. Musisz też coś polecić dla starszych pań, bo nie wiem, czy taka mgiełka nie jest za słaba:)

    AntwortenLöschen
  13. bardzo lubię tworzyć takie mieszanki :)

    AntwortenLöschen
  14. świetne :) pierwszy raz widzę przepis na mgiełkę ;)

    AntwortenLöschen
  15. Muszę spróbować:) Robiłam kiedy podobną,ale bez kwasu.
    Pewnie ta się lepiej sprawdzi:)

    AntwortenLöschen
  16. Fajna receptura, uwielbiam zieloną herbatę, podbiorę trochę w trakcie picia i zobaczę, czy na moją cerę działa;)

    AntwortenLöschen
  17. Zielona herbatkę to ja na razie tylko piję;)

    AntwortenLöschen
  18. świetnie zrobić taką własną mgiełkę, na pewno satysfakcja musi być duża no i skład na pewno lepszy niż w "gotowcach":)

    AntwortenLöschen
  19. Zawsze obiecuje sobie ze nic już nie kupie a sama przygotuję, ale trudno mi zrezygnować z drogeryjnych kosmetyków
    Świetny pomysł na mgiełkę

    AntwortenLöschen
  20. super przepis - chyba sobie przygotuje taką mgiełkę, akurat mam wszystko co potrzeba :))

    AntwortenLöschen
  21. Thank you so much for visiting and following my blog! Follow you too)

    AntwortenLöschen
  22. Kurcze jak ja bym chciala cos sama zrobic :)
    A moze masz jakis "przepis" na zel, mleczko czy cos w tym stylu do mycia twarzy?
    Pozdrawiam Cie

    Ps. Jezeli mialabys taki przepis wyslij mi na maila lub napisz u mnie na blogu :)
    Dziekuje kochana

    AntwortenLöschen
  23. Ta moja odżywka skład ma średni, ale myślę, że jak dodam czegoś do niej to spełni swoje zadanie :)

    AntwortenLöschen
  24. Strasznie lubię twojego bloga , świetny przepis.
    ____________________________
    bardzo proszę - weź udział
    w konkursie na moim blogu.
    Do wygrania bon 100$ i paczka
    sierpniowa shinybox! Dziękuję!

    AntwortenLöschen
  25. muszę spróbować :)

    pozdrawiam

    AntwortenLöschen
  26. Muszę wypróbować tą mgiełkę :D

    _____________________
    Zapraszam do siebie ♥
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    Ps. Ja skomentowałam to może i ty ...?

    AntwortenLöschen
  27. ale ciekawy pomysł wart spróbowania ;)

    AntwortenLöschen
  28. świetny wpis, naprawdę bardzo ciekawy! :)
    Dzięki za odwiedziny:)
    Pozdrawiam serdecznie
    Monika;)

    AntwortenLöschen
  29. Bardzo chętnie bym spróbowała z tą mgiełką, ale czasu brak. Zapamiętam jednak ten przepis:)
    Pozdrawiam:)

    AntwortenLöschen
  30. Ta mgielka to fajny pomysl i wyglada na bardzo prosta w przygotowaniu.

    AntwortenLöschen
  31. i jak szybko takie cudo powstaje tylko z lenistwa siegamy po gotowce fajny konkurs

    AntwortenLöschen
  32. Wow swietny przepis! Dzieki!
    Kisses
    Aga

    WORLDWIDE GIVEAWAY till 7th August!!!Come and win!
    WORLDWIDE GIVEAWAY till 7th August!!!Come and win!
    www.agasuitcase.com

    AntwortenLöschen
  33. Muszę wypróbować ten przepis ;)

    xoxo

    AntwortenLöschen