Montag, 9. Juli 2012

Lavera Naturkosmetik - podklad Trend sensitive natural liquid fundation, lekki fluid z bio-miety i bio-lopianu, matujacy krem z bio-nagietkiem i bio-imbirem - cz.1 -

Hey:))
Dzisiaj bedzie duzo recenzji:)) Dzieki firmi Lavera mialam mozliwosc przetestowac  kilka ich produktow  - za co bardzo dziekuje:))
Nie ukrywam, ze bylam naprawde szczesliwa , gdyż na prawdę cenię sobie ich kosmetyki. Już wcześniej wiele z nich trafiło do moich ulubieńców.
Lavera to firma produkujaca kosmetyki naturalne - zawierają składniki pochodzące z roślin (w większości z upraw ekologicznych). Nie zawierają surowców pochodzących z ropy naftowej, sztucznych barwników, aromatów ani konserwantów. Produkowane są zgodnie z wytycznymi kontroli produkcji kosmetyków naturalnych stosowanymi przez Stowarzyszenie Producentów Kosmetyków BDIH (Niemieckiej Izby Przemysłowo- Handlowej).

Naturalny podkład Lavera Trend sensitive natural liquid foundation
- IVORY 02
od dluzszego juz czasu poszukuje dobrego plynnego podkladu naturalnego - co prawda czytalam bardzo dobre opinie ale jakos nie moglam sie zdecydowac.


Opis:
płynny make-up z ekologicznymi liposomami kwiatowymi stworzony specjalnie aby sprawić, że nasza skóra jest gładka i delikatna. Pozostawia skórę zdrową i odżywioną. Korzystnie działające na nią ekologiczne oleje, takie jak olej arganowy i ekologiczne masło kwiatowe zawierają niezbędne kwasy tłuszczowe i w ten sposób chronią skórę, pozostawiając ją nawilżoną. Podkład wzbogacony jest o witaminy A, C i E co działa daje efekt maksymalnego odżywienia skóry.

Odpowiedni dla wszystkich rodzajów skóry. Dermatologicznie i oftalmologicznie przetestowany, odpowiedni dla osób noszących szkła kontaktowe.
Kolory: dostępny w porcelanowy beż 01, kość słoniowa 02, miodowy beż 03 i migdał owy beż 04
Średnio kryjący

Przyznaje tutaj bez bicia-  jeszcze tak dobrego podkladu Naturalnego - z tak dobrym skladem  nie spotkalam ....
 Przede wszystki podklad przeslicznie pachnie, konsystencja ma forme lekkiego kremu - bardzo latwo sie rozprowadza na skorze, daje sliczne wykonczenie i powoduje ze skora nabiera takiego blasku, takiej swiezosci.... staje sie przyjemnie jedwabista w dotyku .
Ja otrzymalam tylko dwie probki ale uwazam, ze podklad jest calkiem, calkiem  wydajny.
W oryginalnym  opakowaniu jest to szklana buteleczka z wygodna do dozowania pompka - co wydaje mi sie bardzo praktycznym rozwiazaniem.
- podklad ma srednie krycie - ale nie jest to podklad, ktory czuje sie na twarzy - jest taki lekki ...
 nie czuje, ze mam go na twarzy a mimo wszystko niezle sie trzyma przez prawie caly dzien
- on tak ladnie laczy sie z cera -praktycznie stapia sie z nia :) staje sie niewyczuwalny - bardziej jak odzywczy krem niz tradycyjny plynny podklad :)
- bardzo ladnie matuje skore,
Przy nakladaniu nie roluje sie nie tworzy smug - ja rozprowadzam go opuszkami palcow- gdybym nie przeczytala skladu pomyslalabym, ze to jakas baza silikonowa  jest w nim  :))) tymczasem w jego skladzie nie ma ani grama silikonu:))))
- nie ma mowy o efekcie maski ....
- ja mam kolor IVORY O2 - czyli kosc sloniowa - i to jest idealnie w  moj kolor trafiony:)))
cena okolo: 55zl - tak na necie widzialam

Naprawde jest to podklad godny polecenia - jesli ktos szuka dobrego podkladu naturalnego to zachecam do sprobowania wlasnie tego z Lavera:)

Sklad:
wodno-alkoholowy wyciąg z korzenia lukrecji (Bio-Alkohol)*, oliwa z oliwek*, czynnik biologiczny z oleju kokosowego, olej z octu*, olej z jojoby*, alkohol tłuszczowy, krzem mineralny, gliceryna roślinna, estry glicerynowe kwasów tłuszczowych, faktor nawilżający na bazie cukru, bio-masło kwiatowe, lecytyna, ksantan, celuloza, olej kokosowy, algi, olej agranowy*, olej z lnicznika, olej z rokitnika zwyczajnego*, sterole roślinne, witamina E, ekstrakt z Cova Btrox, bio-liposomy kwiatowe, olej słonecznikowy,witamina C, mieszanka olejów eterycznych, [+/- tlenek tytanu, tlenek żelaza]
* składniki pochodzące z upraw ekologicznych


LAVERA  LEKKI FLUID do cery tłustej i zanieczyszczonej lavera -  z wyciągiem z bio-mięty i bio-łopianu - BIO-Minze& Bio Klettenextrakt



Opis:
Lekka, łagodna kompozycja bio-olejów i wyciągów roślinnych pielęgnuje i nawilża skórę tłustą i zanieczyszczoną, nie zapychając porów i nie podrażniając skóry.
Olejki eteryczne i naturalne pigmenty mięty pieprzowej działają antyseptycznie, odświeżająco i chłodząco. Harmonijne połączenie minerałów oraz cynku przywraca skórze problematycznej zdrowy, promienny wygląd. Bio-wyciągi z łopianu pielęgnują i działają ściągająco, wygładzając nierówności naskórka oraz redukując zmiany trądzikowe i zaskórniki.
Bio-mięta:      działa odświeżająco, chłodząco i oczyszczająco
Bio-łopian:       pielęgnuje i ściąga skórę
cena - okolo 35 zl - rowniez na internecie sprawdzalam - dostepny w aptekach
Pojemność: 30 ml
Skład:
woda, alkohol*, gliceryna, alkohol mirystylowy, olej z jojoby*, trójglicerydy kwasu kaprylowego i kaprynowego, cytrynian stearynianu glicerylowego, trykaprylin, kwas pirolidonokarboksylowy, skwalan, sproszkowane ziarna ryżu*, guma ksantanowa, wyciąg z kory wierzby, wyciąg z liści rozmarynu lekarskiego*, octan alfa-tokoferolu, uwodornione glicerydy oleju kokosowego, uwodorniona lecytyna, wyciąg z liści mięty pieprzowej*, wyciąg z korzenia łopianu*, masło shea*, tokoferol, kwas cytrynowy, kwas mlekowy, kwas winowy, lizolecytyna, sterole nasion rzepaku, lecytyna, kompleks miedziowy chlorofilu, olej słonecznikowy, hialuronian sodu, palmitynian askorbylu, zapach**, limonen**, cytral**, linalol**, cytronelol**, geraniol**.



Te zielonkawy zel - fluid przeznaczony jest  do codziennej pielęgnacji skóry tłustej i zanieczyszczonej.
Moja skora jest mieszana czyli lekko tlusta w strefie T i suche policzki - wrazliwa -alergiczna.
Ostatnio pogoda nas nie rozpieszcza i to wszystko bardzo odbija sie wllasnie na naszej skorze - mialam okazje testowac ten fluid wlasnie podczas duzych upalow - niewatpliwie byl on ukojenism dla mojej cery .... bardzo przyjemny zel-z latwoscia rozprowadzalam na swojej skorze - doskonale ja nawilzal - orzaz dawal przyjemne mietowy chlodek:))) uwielbialam jego aplikacje ....
Tutaj zapach byl zdecydowanie orzezwiajacy - mietowo-ziolowy - jak wiecie ja bardzo lubie takie polaczenia:)

Dzieki bio-miecie odświeżal i chłodzil w te bardzo upalne dni, a wyciąg z łopianu działal  kojaco i  ściągająco - zauwazylam ze moje pory delikatnie sie  zmniejszyly.
Bardzo przyjemna aplikacja - ten zapach , ten chlod ......:))))
Nie jest to jednak fluid, ktory zamaskuje na naszej twarzy niedoskonalosci - jak to jest w przypadku podkladu - fajny kosmetyk jednak nie zastepuje on tradycyjnego podkladu co trzeba tutaj jasno napisac
- tutaj zauwazylam raczej , ze jest to delikatny efekt  co najwyzej  wyrownania kolorytu skory
 - staje sie ona matowa,
- nie blyszczy sie ,
- jest ladnie rozpromieniona , swieza,
- nie maskuje on wogole przebarwien - mi idealnie sprawdzil sie w gorace dni - nie musialam wykonywac makijazu - przypudrowywac twarzy


- zauwazylam rowniez ze podczas jego stosowana wszelkie krostki  na twarzy szybciej sie goily - a twarz pomimo braku makijazu wygladala i tak bardzo korzystnie.


          tutaj porownanie jak wyglada konsystencja  podkład Lavera Trend sensitive natural liquid foundation - ivory 02 i LAVERA LEKKI FLUID   z wyciągiem z bio-mięty i bio-łopianu:

  Zawiera naturalne składniki roślinne pochodzące z upraw ekologicznych, kontrolowanych dzikich zbiorów i z własnej produkcji.

Lavera  - MATUJĄCY KREM PRZYWRACAJĄCY RÓWNOWAGĘ z bio-nagietkiem i bio-imbirem



  • pojemność 30 ml
  • do skóry mieszanej i normalnej 
  •  cena okolo 55zl


  • Opis:
    Matujący krem przywracający równowagę użyj do codziennej pielęgnacji skóry mieszanej. Dzięki niemu możesz sprawić, że Twoja skóra powróci do równowagi, zadziałasz też na nią matująco. Możesz wyrównać cerę, złagodzić podrażnienia i zregenerować skórę dzięki ekologicznemu wyciągowi z nagietka, a o optymalne nawilżenie, pielęgnację i ochronę skóry zadbasz, ponieważ nakładając krem, stosujesz zawarte w nim masło z pestek mango. Rozjaśnisz cerę za pomocą wyciągu z ekologicznego imbiru. Zawierający naturalne składniki roślinne pochodzące z upraw ekologicznych, kontrolowanych dzikich zbiorów i z własnej produkcji krem jest idealny, aby dodać go do zawartości swojej kosmetyczki.

     100% naturalny kosmetyk, wegański.


    Otrzymalam dwie standardowe probki - kremik pardzo podpasowal sie do mojego typu skory - tak jak pisalam jestem posiadaczka cery wlasnie mieszanej, lekko tlustej w strefie T i suche policzki - wrazliwej - alergicznej:)
    Krem ma dosc tresciwa - gesta konsystencje - podobnie jak w przypadku pozostalych kosmetykow firmy Lavera - bardzo przyjemna aplikacja - ten zapach.... przesliczny slodki .. kwiatowy - zupelnie inny niz w przypadku poprzedniego  mietowo-ziolowego fluidu tutaj dominuje zapach migdalowo- nagietkowo-imbirowy:))) wiec mysle ze dla osob ktore nie lubia takich ziolowych zapachow ten zdecydowanie bardziej podpasuje:)))
    Zapach jest tez  dosc trwaly. Producent obiecuje ze dzieki zawartosci wyciagu z imbiru rozjasni cere - ja niestety mialam zbyt mala ilosc by to zaobserwowac.
    Zauwazylam, za to ze moja cera mieszana byla bardzo dobrze nawilzona.
    Krem wchlanial sie bardzo szybko zarowno w strefie T jak i na policzkach , skora stawala sie przyjemny w dotyku ukojona i nawilzona.
    Staralam sie przatestowac go tez pod wzgledem matowienia i tutaj przyznaje, ze twarz po nalozeniu kremu moze nie byla az tak bardzo idealnie mat - jednak nie blyszczala sie i efekt tem utrzymywal sie dosc dlugo - wygladala swiezo - zdrowo ale nie byl to idealny mat.
    Mi ten efekt sie podobal i nie potrzebowalam dodatkowego przypudrowania - bylam zadowolona z jego efektow:)


    Podsumowując : Krem ten  bardzo ladnie pachnie , jest   bardzo przyjemny w aplikowaniu, sprawdzil sie na mojej  mieszanej skorze, ladnie matowil, nie podraznil  i ma bardzo przyjazny sklad:))))

              
    Sklad:
    wodno-alkoholowy wyciąg z nagietka*, masło kakaowe*, roślinna gliceryna, olej z oliwek*, alkohol tłuszczowy, olej sojowy*, olej glicerynowy, faktor nawilżający na bazie pszenicy, squalan, kwas stearynowy, masło mango, masło shea*, ksantan, witamina E, olej babassu, utwardzony olej kokosowy, lecytyna, fluid z bio-nagietka*, ekstrakt z imbiru*, sterole roślinne, olej z jojoby*, olej z migdała*, olej z kwiatu słonecznika, witamina C, mieszanka olejków eterycznych

      a tutaj dowod jak dzielnie testowalam te kosmetyki:)




     Efekt stosowania kosmetyków naturalnych  utrzymuje się dłużej niż kosmetyków konwencjonalnych, ponieważ skóra otrzymuje substancje naturalne, wspierające jej naturalny system ochronny i naturalne procesy naprawcze.

    Jako ciekawostke dodam ze kosmetyki   naturalne Lavera jako pierwsze na świecie zawierały 100% mineralną ochronę przeciwsłoneczną.

     - kupujac kosmetyki zwracacie uwage na to czy sa naturalne?
                                 pozdrawiam pa

    26 komentarze:

    1. całkiem fajne produkty nigdy nie słyszałam o tej firmie

      AntwortenLöschen
    2. Zaciekawiłaś mnie:-)

      AntwortenLöschen
    3. wszystko pięknie tylko te kosmetyki zawierają gliceryne po której mam dziwne krostki

      AntwortenLöschen
    4. chciałabym zużyć moje standartowe kosmetyki i przejść na pielęgnację naturalną
      już odkładam pieniążki na zakupy w biolanderze i helfy ;)

      AntwortenLöschen
    5. Jeżeli chodzi o kosmetyki naturalne to staram się używać takich do twarzy. Ostatnio zamiast podkładu stosuję krem brązujący z Alterry i sprawdza się super! :D

      Buziaki, Magda
      PS.Zapraszam na nową notkę Kochana :)

      AntwortenLöschen
    6. Same słowa ''naturalny podkład'' już do mnie przemawiają :D

      AntwortenLöschen
    7. podkład od Laver'y brzmi super. Jedyne czego żałuję to brak zdjęcia po nałożeniu na twarz. Z tej firmy używałam jedynie szamponów :)

      AntwortenLöschen
      Antworten
      1. podklad jest naprawde swietny:)

        Löschen
    8. natknęłam się już kiedyś na tę firmę jak robiłam zakupy w jednej z drogerii internetowych. zapamiętałam Laverę, bo spodobało mi się kilka kosmetyków z tej firmy. chętnie wypróbowałabym ten podkład:)

      AntwortenLöschen
    9. ten nagietkowo-imbirowy krem matujący mnie strasznie zainteresował, niestety nie na moją kieszeń :(

      AntwortenLöschen
    10. jak jest z dostępnością produktów tej firmy bo chyba się na nie nie natknęłam jeszcze?

      AntwortenLöschen
      Antworten
      1. w aptekach najczesciej ale i w sklepach z ekologicznymi kosmetykami
        - ogolnie on-line najlatwiej wiec nie jest zle pod tym wzgledem:)

        Löschen
      2. jestem fanką zakupów on-line, więc jak nie wyleci mi z głowy to pewnie wypróbuję w przyszłości :)

        Löschen
    11. Bardzo ciekawe produkty;) Lubię kosmetyki naturalne;)

      AntwortenLöschen
    12. odnośnie pielęgnacji twarzy zwracam uwagę. Kolorówka staram się unikać składników, które mogłyby zapchać moją skórę.
      jestem chętna do obserwowania ;)

      AntwortenLöschen
    13. liczę na dużo ciekawych postów z życia na emigracji ;) pozdrawiam ;)

      AntwortenLöschen
    14. Bardzo ciekawe produktu. Bardzo żałuję, ze tego rodzaju produkty i firmy oferujące takie kosmetyki są niedostępne bądź trudno dostępne w drogeriach stacjonarnych...

      AntwortenLöschen
      Antworten
      1. Kosmetyki Lavera dostepne sa w Pl w wiekszych aptekach oraz sklepach on-line:)

        Löschen
    15. Ooo...a ja nigdy nie slyszałam o tej firmie. Choć naturalne kosmetyki bardzo sobie cenie.

      AntwortenLöschen
    16. Podklad bardzo bym chciala sprobowac, ostanio znalazlam cos co mi przypadlo do gustu ale cena zabija, moze zrobie o nim wpis.

      AntwortenLöschen
    17. lubię naturalne kosmetyki i z chęcią bym przetestowała te kosmetyki :)
      pewnie że chcę obserwować! cieszę się że trafiłam na Twojego bloga :)

      AntwortenLöschen
    18. No jutro zaczynam jazdy. I jestem trochę przerażona :) tak oczywiście ze możemy obserwować :) dodaje i pozdrawiam gorąco :)

      AntwortenLöschen
    19. Dużo masz tych wspaniałości od Lavery. Z podkładame Ivory jestem związana od dwóch lat :) . Zasłużył już na recenzję.

      AntwortenLöschen
      Antworten
      1. o to z checia przeczytam - mi podklad bardzo sie spodobal:))

        Löschen