Dienstag, 17. Juli 2012

Cos dobrego na obiad:) - kurczak z warzywami na patelnie:)

hey:)
Dzisiaj mam dla Was szybkie (no nie takie znowu szybkie) ale  bardzo smaczne danie:)
Nie wiem dokladnie jak nazywa sie takie danie moze  po prostu -kurczak z warzywami na patelnie:)  i z jakiej  kuchni jest zaczerpniety pomysl ale danie jest swietne i polecam kazdemu kto ma  ochote na cos nowego i oczywiscie smacznego:))


Potrzebujemy:
farsz:
piersi z kurczaka lub indyka
brokul,
pieczarki,
100ml slodkiej smietanki 30%
olej do smazenia,

sos:
przyprawy :suszona pietruszka, koperek,  sol , pieprz....plus ulubione przyprawy
                   plus lyzka maki pszennej

oraz nalesniki
                         - ja nalesniki zawsze robie z tego przepisu Klik nalesniki - jest to najzwyczajniejszy przepis na nalesniki :)

smazymy nalesniki:


Nastepnie zabieramy sie za farsz:)
myjemy i  dzielimy na czastki
smazymy rowniez pociete w kostke piersi kurczaka:)


i wrzucamy na patelnie na rozgrzany olej gdzie wczesniej podsmazylismy juz piersi kurczaka lub indyka pociete w kostke.


lekko obsmazamy :)   okolo 10 minut:)


Nastepnie robimy bialy sos (oczywiscie mozna sobie ulatwic i poszukac jakos np: Winiary -  pomysl na.......byle byl bialy sos )


sos:
potrzebujemy okolo 350 ml wody(wody i tak sie sporo wygotuje) i okolo 100ml slodkiej 30% smietanki - do tego dodajemy przyprawy - koniecznie suszona pietruszke:))) oczywiscie pieprz i sol i dosc ostro to doprawiamy :))) no i oczywiscie dodajemy lyzke maki pszennej - wszystko razem mieszamy i wylewamy na nasza patelnie:)


mieszamy , mieszamy az sie zagotuje...... mozemy jeszce doprawic do smaku ....


teraz zeby wszystko nam sie ladnie poddusilo - az brokul bedzie miekka:)))
oczywiscie w miedzy czasie tez tam zagladamy sprawdzamy i znowu mieszamy, mieszamy.... sporo mieszania i pilnowania:)))))))) jesli potrzeba dolewamy wody -  nie moze sie spalic:)


teraz wyjmujemy nasz farsz na nalesnik


zwijamy naleśniki i  polewamy bialym sosem:)))...niestety u mnie troche za malo tego sosu bylo....


oczywiscie znajdzie sie osoba co nie lubi nalesnikow...... ochhhhh i trzeba ugotowac jeszcze ziemniaki.........


                                 ale danie i tak  jest pyszne -  polecam :)
                                                                pa

a na deserek oczywiscie owoce sezonowe:)




42 komentarze:

  1. Naleśniki uwielbiam. Zjadłabym Twoje ze smakiem :)

    AntwortenLöschen
  2. Aż zgłodniałam, patrząc na te zdjęcia :) A naleśniki również są na szczycie listy moich kulinarnych upodobań.

    AntwortenLöschen
  3. Hmmm... wygląda apetycznie. Lubię takie naleśnikowe wariacje z kurczakiem. Aż zgłodniałam (dobrze, że mi tam w garnku radośnie już bulgocze domowej roboty chicken curry) :D

    AntwortenLöschen
  4. Pysznie!
    Znakomite składniki i smaki.

    AntwortenLöschen
  5. super, ja uwielbiam naleśniki ale nie w wersji na słodko więc Twój przepis jest dla mnie genialny :)
    całuski

    AntwortenLöschen
  6. na pewno musi świetnie smakować!! z ryżem też pewnie byłoby bardzo dobre:) kurczak ma to do siebie, że w każdej postaci jest pyszny:)

    AntwortenLöschen
  7. Wygląda mniam, mniam :))

    AntwortenLöschen
  8. aaa smacznie to wygląda ! :)

    AntwortenLöschen
  9. wypróbuje, dziękuje :) aaa czereśnie uwieeeelbiam, mogę pochłaniać ogromne ilości aż brzuch rozboli:P

    AntwortenLöschen
  10. Yummy, yummmyy... wygląda przepysznie:)

    AntwortenLöschen
  11. Bardzo mniami !!! Ja czeresnie jem do pierwszego robaka :D

    AntwortenLöschen
  12. mm ale apetycznie to wygląda ;)

    AntwortenLöschen
  13. o to coś dla mnie!:) zrobię sobie, któregoś dnia;)
    Dzięki za komentarz:)
    Pozdrawiam serdecznie
    Monika :*

    AntwortenLöschen
  14. ja lubie nalesniki zawijane z roznymi dodatkami czesto jeszce zapiekam w piekarniku z serem:) mmmm

    AntwortenLöschen
  15. Anonym7/17/2012

    Uwielbiam to *.*

    AntwortenLöschen
  16. ale bym jadla :P
    dziekuje za mile slowa i zapraszam do obserwowania ja zaobserwuje :)

    AntwortenLöschen
  17. Mmm, aż się zrobiłam głodna! :)
    Dzięki za odwiedzenie mojego bloga, dodałam cię do obserwowanych ;>

    xoxo

    AntwortenLöschen
  18. już wiem co jutro będzie na obiad ;-)

    AntwortenLöschen
  19. No i po co ja tu weszłam? Głodna jestem.... , a już późno... heh

    AntwortenLöschen
  20. mmmm wygląda obłędnie, pysznie! Uwielbiam takie dania, zwłaszcza o tej porze, gdy jestem najbardziej głodna:) I gdy jestem od 2 miesięcy na diecie - uduszę Cię! :)))

    AntwortenLöschen
  21. Achhh nawet zapomnialam z tego wszystkiego, ze jestem glodna!

    AntwortenLöschen
  22. Anonym7/18/2012

    Lubie takie potrawy :)

    AntwortenLöschen
  23. wygląda smacznie! ;)

    Pozdrawiam

    AntwortenLöschen
  24. Ciekawy blog :) Fajnie sie czyta i ta potrawa... EXTRA!
    Oczywiście czekam na kolejne posty a póki co zapraszam na mój raczkujący blog i zachęcam do komentowania :)

    Buziaczki :*

    just-be-alive.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  25. no pięknie! a ja właśnie zaczęłam dietę south beach :)

    AntwortenLöschen
  26. uwielbiam takie dania! już sobie zanotowałam i będę robić :)

    AntwortenLöschen
  27. Dieser Kommentar wurde vom Autor entfernt.

    AntwortenLöschen
  28. pysznie..muszę wypróbować :) lubię naleśniki na ostro

    AntwortenLöschen
  29. te pieczarki i brokuły przepysznie wyglądają!
    aż mi ślinka leci :)


    pzdr.

    AntwortenLöschen
  30. mniam, zjadałabym :)
    już dodaję :)

    AntwortenLöschen
  31. uwielbiam pieczarki! wyglada bardzo smakowicie!

    AntwortenLöschen
  32. wypróbuję,kocham gotować <3
    tak,jesteś moim drugim czytelnikiem,który myślał,że ten pies na plakacie to prawdziwy :D
    tak,goldeny są świetne <3

    AntwortenLöschen
  33. wygląda mega smacznie !
    -zapraszam do mnie na bloga:)

    AntwortenLöschen
  34. Anonym7/18/2012

    Mniam, mniam :D

    AntwortenLöschen
  35. mmmm pychota :P dobrze że już jestem po obiedzie to mogę patrzeć na takie foty :D

    AntwortenLöschen
  36. oj wypróbuję na pewno bo wygląda smakowicie :)

    AntwortenLöschen
  37. Mm, wygląda bardzo apetycznie, aż chciałoby się zjeść ;-) Pozdrawiam.

    AntwortenLöschen
  38. Często wcinam kurczaka z warzywami, jednak wybieram zupełnie inne warzywa :) Pozdrawiam.

    AntwortenLöschen
  39. Trzeba będzie spróbować, bo pysznie wygląda. :)

    AntwortenLöschen