Mittwoch, 18. Juli 2012

Biocosmetics - MANDELIC PEEL 40 - KWAS MIGDAŁOWY + KOJOWY pH 1.9

Hey:))
Dzisiejszy wpis dotyczyc bedzie recenzji pewnego bardzo ciekawego kosmetyku -MANDELIC PEEL 40 - KWAS MIGDAŁOWY + KOJOWY pH 1.9 ,ktory otrzymalam od firmy Biocosmetic -  firma oferuje profesjonalne kosmetyki naturalne oraz surowce kosmetyczne.

W ofercie firmy  znajdziemy  surowce kosmetyczne, profesjonalne kosmetyki naturalne dla gabinetów, salonów kosmetycznych oraz do użytku domowego takie jak kwas migdałowy do delikatnej eksfoliacji, kwas glikolowy do głębokiej eksfoliacji, kwas kojowy o właściwościach depigmentacyjnych, kwas hialuronowy preparat głęboko nawilżający, kwas salicylowy wspomaga leczenie trądziku,  korund szlachetny biały, algi i wiele innych produktów.....
dla zainteresowanych odsylam na strone Biocosmetic Klik    

Jakiez bylo moje zdziwienie jak otworzylam koperte a w niej zobaczylam mniej wiecej taka oto buteleczke:)  

Niestety ja tez nie moglam rozczytac tego co jest napisane na opakowaniu.......za male literki....

Szybko skorzystalam z internetu i odnalazlam co to za produkt i do czego wlasciwie sluzy:)
oto co znalazlam na stronie producenta:)

''(..)Roztwór kwasu migdałowego i kwasu kojowego pH 1.9
Produkt przebadany dermatologicznie. Właściwości terapeutyczne potwierdzone dermatologicznie.

Peeling kwasem migdałowym to delikatny zabieg złuszczania naskórka przy użyciu naturalnego kwasu migdałowego.Zabieg polega na usunięciu defektów kosmetycznych i/lub zmian chorobowych zlokalizowanych w obrębie naskórka lub naskórka i skóry właściwej. Naskórek składa się z kilku warstw komórek ułożonych jedna na drugiej. Stosując peeling migdałowy można usuwać poszczególne warstwy naskórka regulując głębokość złuszczania.

Kwas migdałowy jest otrzymywanym z migdałów alfa-hydroksykwasem (AHA). Wykonany przy jego użyciu peeling chemiczny charakteryzuje brak pieczenia i zaczerwienienia przy dużej efektywności terapeutycznej. Peeling nie wyłącza pacjenta z życia codziennego, a pojawiające się łuszczenie jest delikatne i łatwe do ukrycie przy użyciu powszechnie stosowanych kosmetyków nawilżających.Co najważniejsze kwas migdałowy w przeciwieństwie do innych kwasów jako jedyny z kwasów nie jest fotouczalający co znaczy że możesz go stosować latem oraz korzystać z solarium.

Kwas kojowy - środek stosowany w produktach do usuwania przebarwień skóry. Jest zbliżony pod względem właściwości chemicznych do hydrochinonu. W Japonii kwas kojowy stosowany jest od 1988r. w preparatach jako składnik rozjaśniający. W USA jest składnikiem roztworów wykorzystywanych w peelingach oraz środkach rozjaśniających skórę. Kwas kojowy obok własności depigmentacyjnych wykazuje także działanie antybakteryjne oraz zapobiega powstawaniu wolnych rodników. Preparaty zawierające ten składnik nie tylko rozjaśniają przebarwienia, ale działają również przeciwzmarszczkowo i nawilżająco. Związek ten najczęściej stosowany jest w stężeniach od 3% do 5%. Kosmetyki najnowszej generacji do błyskawicznego redukowania przebarwień z reguły zawierają go w swoim składzie.

Kwas kojowy - jest substancją o udowodnionych klinicznie właściwościach odbarwiających.


Peeling jest wskazany w leczeniu: 
* Pigmentacja (piegi, ostuda - melasma, plamy soczewicowate, przebarwienia pozapalne)
* Cera łojotokowa
* Plamy starcze, plamy potrądzikowe, przebarwienia po lekach hormonalnych
* Redukcja drobnych i głębszych zmarszczek
* Chęć odmłodzenia
* Spłycenie blizn
* Zapobieganie starzeniu się skóry
* Zmiękczenie i wygładzenie skóry
* Nawilżenie skóry
* Poprawa barwy i faktury skóry
* Trądzik grudkowo-krostkowy, zaskórniki, rozszerzone pory
* Suchość skóry w przebiegu zmian chorobowych
* Starzenie się skóry,
* Blizny,
* Ślady potrądzikowe,
* Zmiany wywołane przez czynniki środowiskowe (tytoń, zanieczyszczenia),
* fotostarzenia skóry,
* przebarwień skóry,
* akantozy naskórka wywołanej nadmierną ekspozycją na promieniowanie UV (po wakacjach, u osób nadużywających solarium)

a także:
* do rewitalizacji skóry u osób w różnym wieku.

Przebieg zabiegu:
1. Umyć dokładnie twarz i szyje, okolice oczu i ust zabezpieczyć tłustym kremem. Jeśli są rozszerzone naczynka miejsca te należy pokryć również warstwą tłustego kremu.
2. Można przetrzeć skórę płatkami kosmetycznymi, nasączonymi tonikiem lub spirytusem dla mocniejszego działania kwasu. Kwas nanieść opuszkami palców na osuszoną skórę. Jeśli skóra jest grubsza,tłusta należy położyć grubszą warstwę, jeśli cienka,sucha – cieńszą. Czym grubsza warstwa kwasu, tym intensywniejsze działanie.
3. Pozostawić preparat na skórze przez 14 minut przy skórze wrażliwej 7 minut
,można delikatnie masować. Następnie zmyć dokładnie dużą ilością zimnej wody z mydłem lub użyć neutralizatora. Uważać na oczy.
4. Nałożyć na miejsca poddane działaniom kwasów perłę kojącą po zabiegach z kwasami lub krem nawilżający.

1 ml produktu wystarcza na 1 zabieg. Zabieg można stosować 1-2 razy w tygodniu w serii od 3 do 6 zabiegów.(...)''


Moze wyjasnie wogole jakie mamy  rodzaje peelingow:
- mechaniczne : polegajace na mechanicznym scieraniu np: peelingi ziarniste
- chemiczne : takie, ktore zawieraja zwiazki chemiczne o wlasciwosciach zluszczajacych np:peelingi enzymatyczne, kwasy
oraz
- fizyczne : wykorzystujace zjawiska fizyczne np: ciekly azot, laser...

Teraz pokaze jak wyglada ow tajemniczy (dla mnie tajemniczy moze ktos inny juz go zna:) kosmetyk na mojej dloni:


Konsystencja jest to po prostu olejek - bezzapachowy- musze podkreslic, ze bardzo latwo sie go aplikuje na skore i latwo rozprowadza - tam producent wspomina, ze mozna delikatnie masowac na skorze - ja rozprowadzilam delikatnie opuszkami palcow na osuszona skore - trzymalam okolo 15 minut - mimo, iz mam cere wrazliwa :))

Bardzo latwo sie tez go dozuje - jak widac na fotce ma taki specjalny kroplomierz dzieki czemu nic sie niepotrzebnie nie rozlewa... i nie traci sie niepotrzebnie produktu.

A teraz wrazenia po 15 minutach:))

Tak jak wspominalam nie mialam zadnego problemu z rozprowadzeniem kosmetyku na twarzy - jest to konsystencja olejku sliska wies sunie wszystko ladnie i jest bardzo wydajny (do uzytku na  wystarczy niewielka ilosc   - kropelka w zaglebieniu dloni i opuszkiem palcow rozprowadzilam na twarz)
Wiem wiem ....  opis troche odstrasza- tez odnioslam takie wrazenie - wow kwas.....ale naprawde nic bardziej mylnego - po 15 minutach zmylam preparet przy uzyciu cieplej wody i zelu do mycia twarzy
- i o dziwo twarz az zaskrzypiala z zachwytu !!!!! - mialam idealnie wypeelingowana gladziutka twarz:)
 - bez zadnego tarcia uzyskalam wlasnie taki efekt jaki daje  peeling enzymatyczny ...
ale ale tutaj odbylo sie to bardzo czysciutko -nie wygladalam tak jak to jest w przypadku   peelingow enzymatycznych -czyli umaziana w ''tzw owsiance'''
- przyznam sie, ze do tej pory nie znalam tego rodzaju peelingu i myslalam, ze jedynym dostepnym mi peelingiem chemicznym jest peeling enzymatyczny (ktory nawiasem mowiac zakupilam i jestem z niego nadal bardzo zadowolona )
Czytalam nieraz w komentarzach, ze wlasnie niektorzy narzekaja na to ze peeling enzymatyczny pachnie zbyt mocno ''owsianka''' i niektorych ten zapach odrzuca - mi osobiscie to nie przeszkadza - ale dla takich osob mysle ze ten rodzaj peelingu kwasem migdalowym bedzie wybawieniem:)

Naprawde  mam twarz  wrazliwa - nic tutaj mnie nie pieklo i tym bardziej nie spalilo mi skory - tak jak sobie myslalam:)))
 Kosmetyki jest bardzo delikatny - twarz tak jak napisalam az zaskrzypiala z zachwytu:))) taka byla gladziutka :)))
Jak kazdy zapewne wie peelingi wykonujemy w celu usuniecia obumarlych skorek - dzieki podzialom komorkowym jakie zachodza w warstwie rogowej - naskorek w sposob ciagly jest odnawiany. Nie musze chyba nikomu przypominac, ze efektem  stosowania pelingow jest widoczna golym okiem poprawa kondycji naszej skory - staje sie ona bardziej gladka, poprawia sie jej koloryt , mniejsze drobne zmarszczki ulegaja splyceniu, skora staje sie bardziej miekka i gladka .... to wszystko jest oczywiscie znane ....

 Oprocz kwasu migdalowego odpowiedzialnego, za efekty peelingujace mamy tutaj  jeszcze kwas kojowy -  ktory jest substancja o udowodnionych klinicznie wlasciwosciach wybielajacych -o czym  mozna sobie poczytac np na internecie
Bardzo zaluje ale jednak o ile kwas migdalowy zadzialal na mojej skorze doskonale jako  peelingujac srodek  o tyle ja nie mam jakis przebarwien skornych i efektow, ktore musialabym wybieleac
- dlatego ja niestety takich efektow nie doswiadczylam, bo nie mialam co wybielac (nie mam piegow,przebarwien slonecznych ani zmian potradzikowych)
Kwas kojowy oprocz swych wlasciwosci depigmentacyjnych wykazuje takze dzialanie antybakteryjne zas preparaty zawierajace ten skladnik nie tylko rozjasniaja przebarwienia ale dzialaja rowniez przeciwzmarszczkowo i nawilzajaco.


Kosmetyk badzo mi sie spodobal uzywalam go z przyjemnoscia - jako srodek peelingujacy sprawdzil sie swietnie i jesli sa wsrod Was osoby, ktore wola peelingi chemiczne od mechanicznych to oczywiscie jak najbardziej polecam:) mysle ze tez dodatkowo wlasciwosci depigmentacyjne jakie posiada ten kosmetyk czyli  kwas kojowy moga zainteresowac wiele osob, ktore borykaja sie wlasnie z problemem przebarwien skornych .

Dajcie znac w komentarzach czy slyszeliscie juz o takim kosmetyku, bo dla mnie to byla zupelna  nowosc :)
                       pozdrawiam pa:)                             

30 komentarze:

  1. Dla mnie to również nowość, nie słyszałam nigdy o tym :)

    AntwortenLöschen
  2. szczerze mówiąc pierwsze słyszę /czytam o tego rodzaju kosmetyku , do tej pory nawet delikatne złuszczanie kwasami kojarzyło mi się głównie z gabinetami kosmetyki /dermatologii , myślę że to bardzo fajna alternatywa dla wszelkich peelingów , koniecznie stestuję :P

    AntwortenLöschen
  3. pierwszy raz słyszę o czymś takim :P

    AntwortenLöschen
  4. Pierwszy raz to widzę.
    Uważam,że to niezbędny kosmetyk.
    Kwas migdałowy znam z jego doskonałych właściwoci.
    Robię sobie z niego zabiegi na twarz.

    AntwortenLöschen
  5. Ciekawe:)
    Jak dla mnie też za małe literki. 1ml na jeden zabieg? Oł!

    AntwortenLöschen
  6. Pierwszy raz słyszę, ale opis brzmi ciekawie i interesująco.

    AntwortenLöschen
  7. Nie martw się, dla mnie to też nowość XD
    Skoro taka dobra recenzja, muszę go kiedyś wypróbować ;>

    xoxo

    AntwortenLöschen
  8. No szkoda, że na zdjęciu nie ma tej gładziutkiej twarzy;)

    AntwortenLöschen
  9. Uwielbiam takie zabaweczki, bardziej mi to podchodzi pod wysoko zaawansowany kosmetyk stosowany raz na kakis czas niz regularne peelingi. Mhhh chcialabym cos takiego.

    AntwortenLöschen
  10. pierwszy raz widzę, ale całkiem fajnie się zapowiada wg. twojej recenzji :)

    AntwortenLöschen
  11. Ciekawy produkt, trzeba tylko pamiętać, że kwasy zwiększają wrażliwość skóry na słońce i trzeba ją zabezpieczać mocniejszymi filtrami.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Co najważniejsze kwas migdałowy w przeciwieństwie do innych kwasów jako jedyny z kwasów nie jest fotouczalający co znaczy że możesz go stosować latem oraz korzystać z solarium:)

      Löschen
  12. pamietam ze trzeba uwazac z takimi produktami, bo czasami mozemy sobie jedynie krzywde wyrzadzic . Pozdrawiam

    AntwortenLöschen
  13. Nie słyszałam o nim, a wydaje się ciekawy:)

    AntwortenLöschen
  14. Nie stosuj go latem !!!!!!!!! Jest zabronione wystawianie - nawet najmniejsze - na słońce !!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. pisalam juz u gory ze kwas migdalowy nie jest fotouczulajacy - ale specjalnie dla Ciebie napisalm jeszcze w tej sprawie -zeby sie upewnic - maila do firmy Biocosmetics
      - oto odpowiedz '''Kwas migdałowy nie jest fotouczulający i można stosować latem jeżeli jednak planuje Pani dłuższy pobyt na plaży należy zrobić tygodniowy odstęp od peelingu.''' mam nadzieje ze juz jest wszystko jasne :)

      Löschen
  15. Dla mnie to zupełna nowość, bardzo ciekawy post i sporo cennych wiadomości :)
    całuski

    AntwortenLöschen
  16. Jedna z osób tu napisała, że nie wolno go stosować latem, z czym absolutnie się nie zgodzę, ponieważ robiłam taki peeling niejednokrotnie u kosmetyczki i akurat kwas migdałowy nie jest na tyle mocny i można stosować go również latem i korzystać z solarium, przy większym stężeniu kwasów jest już to zabronione. Ja byłam zadowolona, efekty były zaskakujące, jednak przy mojej cerze po półrocznej przerwie muszę zabiegi powtórzyć.

    AntwortenLöschen
  17. Chodze czasami do kosmetyczki na zabiegi z kwasem migdalowym i sa rewelacyjne. Nie wiedzialam, ze jest juz cos podobnego do wyprobowania w domu.

    Ps dzieki za wszystkie dobre rady, na pewno skorzystam. Co do obserwowania, jest za :) Juz obserwuje. Pozdrawiam

    AntwortenLöschen
  18. Anonym2/21/2013

    A ja słyszałam o nim dawno. Dowiedziałam się o nim od Pani dermatolog. Stosowałam kurację antybiotykową przez jakis czas, oczywiscie po odstawieniu znów to samo... Wtedy poradziła i owy piling migdałowy. Nie skorzystałam bo mówiła,że jeden zabiek kosztuje ok250zł,a efekt może byc widoczny po kilku (było to kilka lat temu).

    AntwortenLöschen
  19. Anonym3/05/2013

    A w jaki sposób przechowujesz ten produkt? :) na jednym forum wyczytałam, że należy go trzymać w lodówce, to prawda? :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. moj juz sie skonczyl ale przechowywalam w chłodnym miejscu, z dala od źródeł ciepła i światła - nalezy tez chronić przed dostępem wilgoci.

      Löschen
    2. Anonym3/06/2013

      dziękuję :*

      Löschen
  20. Anonym3/10/2013

    Jak stosować tę ampułkę kwasu kojowego który był w zestawie z migdałowym? Bezpośrednio na twarz? czy jakos rozcieńczyć?

    AntwortenLöschen
  21. czy chodzi Ci o te PERŁY KOJĄCE PO ZABIEGACH Z KWASAMI I PEELINGU???
    -Stosować:
    -jako samodzielny zabieg w szybkim czasie poprawiający wygląd skóry
    -pod maski algowe plastyczne
    -pod kremy i maski na dzień i na noc
    -po zabiegach złuszczających m.in. z zawartością kwasów owocowych AHA w celu ukojenia, uspokojenia skóry
    Sposób użycia:
    Po ukręceniu "ogonka" kapsułki wycisnąć na skórę i delikatnie rozetrzeć w miejscu stosowania.Używać na oczyszczoną (umytą) powierzchnię skóry. 1 perła wystarcza na 2 zabiegi na twarz.


    nie wiem zbytnio o co pytasz ?
    ja dostalam roztwór kwasu migdałowego i kwasu kojowego pH 1.9 - nie mialam nic wiecej....
    nic tutaj nie rozcienczam - nakladam bezposrednio na twarz.....


    AntwortenLöschen
  22. Anonym3/10/2013

    Dzieki za odpowiedź :) własnie o to mi chodziło

    AntwortenLöschen
  23. Anonym3/13/2013

    WITAM, ZAKUPIŁAM NA ALLEGRO MANDELIC I DO KWASU DAJĄ GRATIS JEDNĄ AMPUŁKĘ KTÓRĄ SIĘ STOSUJE PO PEELINGU. JESZCZE NIE TESTOWAŁAM SPECYFIKU ALE JUŻ JESTEM CIEKAWA EFEKTU. I PEWNIE OPISZE JAK BYŁO...

    AntwortenLöschen