Samstag, 5. Mai 2012

MAC - well dressed

Witajcie,
 Odmłodzi, uwydatni kosci policzkowe, wyszczupli, rozswietli, zamaskuje niedoskonałości, upiekszy - co to moze byc?
oczywiscie -  Róż do policzków!
 Rewelacyjny kosmetyk - jest idealnym wykończeniem makijażu twarzy
Gdybym miala powiedziec jaki kosmetyk jest moim ulubiencem - to bez wahania powiedzialabym ze roz:)
W swojej kolekcji mam ich kilka ale dzis przedstawie Wam:)
-Well Dressed z Mac-  kultowej  kanadyjskiej  marki, majacej  swoich fanow  na całym świecie. Well Dressed  jest  jednym z najdelikatniejszych i najjaśniejszych odcieni  jakie mam, tym samym jest to odcień, który zapewnia najbardziej naturalny efekt na naszych policzkach:)


Kiedy po raz pierwszy uzylam tego rozu odnioslam  wrazenie, ze jego aplikacja jest wrecz niewidoczna - uzyskalam jedynie efekt lekkiego ladnego rozswietlenia policzkow dopiero kolejne pociagniecie pedzlem nadalo moim policzkom przepiekny, delikatny efekt zdrowych, zarozowionych policzkow. Dzieki tej jego delikatnosci w latwy sposób mozemy stopniować efekt - uwazam ze naprawde  ciężko jest przesadzić z jego aplikacją - nawet przy zupelnym  braku wprawy w nakładaniu różu uzyskanie brzydkich placków graniczy z cudem. Roz ten posiada jeszcze jedna ogrona zalete jest
bardzo ale to bardzo wydajny !!!- jest bardzo zbity  -   zupełnie nie widzę  jego zużycia!!
Twarz muśnięta tym różem od razu wygląda na świeżą i wypoczętą, dzieje się tak za sprawą delikatnego  pastelowo-rożowego odcienia ale także delikatnych zatopionych w nim praktycznie niewidocznych rozswietlajacych drobinek - nie mowi absolutnie o efekcie jakiegokolwiek blyszczenia sie - to jest bardzo ale to bardzo subtelny efekt taki prawie niewidoczny:)
Jego bardzo dużą zaletą jest tez duza trwałość tego kosmetyku :)
Jako minus to oczywiscie cena kosmetyku,
-   nie polecam go rowniez dla osob o cerze ciemnej - najprawdopodobniej efekt będzie za mało widoczny - lepiej poszukac inny odcien.

Jak nakładac róż do policzków?
metoda jest bardzo prosta - Uśmiechnij się :):):) i nałóż róż na najbardziej wystające miejsca policzków.
Najlepiej nakladac roz duzym skosnym pedzlem - ja nakladam tym z eco tools  KLIK  i bardzo dobrze mi sie do tego sprawdza - co prawda nie jest on az tak bardzo sciety - jednak mi ten efekt jaki dzieki niemu uzyskuje w zupelnosci wystarcza:) Zanim zamowilam sobie zestaw  eco tools swietnie sprawdzal mi sie rowniez ten  maly pedzelek do rozu z essence:)








Macie swoje ulubione roze?
pozdrawiam:)

36 komentarze:

  1. Piekny kolor, wlasnie jestem na kupnie wiec recenzja sie przydala :P

    AntwortenLöschen
  2. Mam z Bell,a ten ma przepiękny odcień szkoda że są takie drogie:/

    AntwortenLöschen
  3. niestety, ale MAC w moim przypadku powoduje efekt "wypryszczenia", przynajmniej tak jest w przypadku podkladow i boje sie troche zaryzykowac po przykrych doswiadczeniach, aczkolwiek kolorki maja boskie. Moim ulubiencem jest roz z Bourjois. Jestem mu wierna od kilku lat.

    AntwortenLöschen
  4. Miałam go :) byłam z niego mege mega zadowolona :) krzywdy nie szło sobie nim zrobić :) niestety został mi w raz z moim kufrem skradziony :((((

    AntwortenLöschen
  5. Ciekawe do jakiego wieku to odmłodzenia działa.. Pewnie nie aż tak, jak bym chciała;-)

    AntwortenLöschen
  6. Ja przyznam się bez bicia, że nie potrafię używać różu! Mam kilka, ale jakoś tak nie mogę się przełamać. Mam wrażenie, że wyglądam sztucznie :(

    AntwortenLöschen
  7. Jednym słowem róż i już! Uważam, że to jeden z lepszych kosmetyków! Odmładza, dodaje świeżości, kosmetyk cud!
    www.fashionable.com.pl

    AntwortenLöschen
  8. trzeba przyznać,że jakość kosmetyku robi swoje! Ile kosztuje ten róż? :) i jaki to dokładnie odcień? Bo ten wygląda całkiem sympatycznie, a jak mówisz,że daje na dodatek naturalny efekt, to jak dla mnie bomba ! <3

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. well dressed - cena okolo 80 zl

      Löschen
  9. dla mnie niestety kosmetyki MAC są za drogie

    AntwortenLöschen
  10. dla mnie makijaż bez różu jest coś jakby nieskończony, lubię róże bo ładnie modelują twarz
    ostatnio u mnie na tapecie taki od Mary Kay :)

    AntwortenLöschen
  11. Uwielbiaam roze! Mam dwa, ale uzywam jednego o lekko pomaranczowym kolorze, ktory jest przepiekny ;>

    zapraszam do mnie :)

    AntwortenLöschen
  12. jest nawet zdjęcie nazwy zrobione :) wystarczy na nie kliknąć i się powiększy :)

    pozdrawiam :)

    AntwortenLöschen
  13. bardzo chetnie Cie zaobserwuje ;))

    AntwortenLöschen
  14. rowniez juz dodalam ;)

    AntwortenLöschen
  15. dołączyłam do obserwatorów zapraszam do mnie :) Ja obecnie używam różu od Make Up Store (www.sklepmakeupstore.pl)

    AntwortenLöschen
  16. Zapowiada się naprawdę ciekawie :) Zwłaszcza jeśli efekt jest naturalny :) pozdrawiam

    AntwortenLöschen
  17. Oczywiście od razu dodaje :)

    AntwortenLöschen
  18. roz!!!!!!!!!!!!!!! genialny!
    dodaje do obserwowanych ! czekam na ciebie:*

    AntwortenLöschen
  19. O tak - róż do policzków potrafi zdziałać cuda. To chyba mój ulubiony kosmetyk :)

    AntwortenLöschen
  20. Muszę sobie zakupić ten pędzelek z ecotools. Dużo osób je poleca, a nigdy nie mogę sie zabrać do kupna ;) pzodrawiam cię

    AntwortenLöschen
  21. Nigdy nie używałam różu, ale myślę, że warto wypróbować ten :p

    AntwortenLöschen
  22. świetny kolor, ja jakoś zawsze rezygnuję z różu i tylko kupuję, a później zalegają mi :/

    AntwortenLöschen
  23. świetny post!
    bardzo ładny odcień różu:)

    AntwortenLöschen
  24. Moim ulubieńcem pośród różów jest róż Oriflame w kolorze Glowing Peach. Ubóstwiam. faktycznie róż potrafi świetnie ożywić twarz i nadać jej zdrowy wygląd, od jakiegoś roku to nieodzowny element mojego makijażu :) na Maca może kiedyś się skuszę :)

    AntwortenLöschen
  25. ŁAdny kolor tego różu no i bardzo dobra firma...
    Ja osobiście używam bronzerów zamiast róży ze względu na karnacje.

    AntwortenLöschen
  26. Nie używam ale chętnie kupię skoro polecasz ;)

    AntwortenLöschen
  27. obserwuje i zapraszam do mnie na rozdanie

    AntwortenLöschen
  28. tyle dobrego słyszałam o MAC a jeszcze nigdy nic ich nie uzywałam... piękny, dziecięcy kolor ma ten róż!
    w ogóle fajny blog, może masz ochotę poobserwować się wzajemnie?

    Pozdrawiam, Lona

    AntwortenLöschen
  29. Well Dressed, to chyba jeden z popularniejszych róży MACa :) dla mnie był jednak zbyt delikatny i się go pozbyłam :D

    AntwortenLöschen
  30. Och juz widze ze dolacze do gronach obserwujacych osob blog bardzo w mojej tematyce:) tak jak mowilam bylam zainteresowana well dressed ale mysle ze na mojej skorze bylby niewidoczny i by zaniknal poluje teraz na Mac mineralize blush warm soul, jutro jade na zakupy do Dublina wiec moze wpadnie w moje raczki:) Buziaki zapraszam do siebie czesciej

    AntwortenLöschen
  31. Nie mam jeszcze żadnego różu firmy Mac, ale jestem przekonana o tym, że to tylko kwestia czasu :-)

    AntwortenLöschen