Sonntag, 14. Juli 2013

Vichy, Capital Soleil, Emulsion Anti-Brillance Toucher Sec SPF 50 (Matująca emulsja do twarzy SPF 50)

Hey:)
A dzisiaj zapraszam na recenzje kremu z  filtrem przeznaczonym  dla cery mieszanej i tlustej.
Krem ten okazal sie dla mnie absolutnym hitem  jesli chodzi o ochrone przeciwsloneczna:)


Opis producenta:
Najlepsza ochrona słoneczna na poziomie komórek macierzystych do każdego typu skóry. Zawiera wzmocniony system opatentowanych filtrów z Mexorylem® XL. Vichy połączyło tu uzupełniające się filtry aby uzyskać optymalne spektrum pochłaniania promieni UVA (krótkich i długich), UVB oraz technologię szczelnej i fotostabilnej ochrony. DHC to antyoksydant pochodzenia roślinnego, który chroni komórki naskórka przed szkodliwym działaniem wolnych rodników. Dzięki nim emulsja zapewnia optymalną ochronę skóry przed promieniowaniem, ochronę komórek macierzystych i pro-regeneracyjnych, zapobiega poparzeniom skóry oraz uszkodzeniom naskórka powstałym w wyniku długotrwałego działania słońca.
Formuła tworzy efekt bibuły matującej. Jest niedostrzegalna, a jednocześnie działa skutecznie na skórę mieszana i tłustą. Skóra pozostaje sucha, miękka i idealnie matowana na dłużej. Delikatna mleczna konsystencja szybko się wchłania, nie klei i nie pozostawia tłustej warstwy.
Produkt hipoalergiczny. Testowany na skórze wrażliwej pod kontrolą dermatologiczną. Nie zawiera parabenu.
Stosować obficie i często ponawiać aplikację w ciągu dnia. Deklarowana ochrona UVA/UVB jest osiągana przy ilości filtra 2 mg/1 cm2 skóry (czyli minimum 1-1,25 ml na samą twarz; 1,5-1,8 ml na twarz i szyję; ok. 30 ml na całe ciało).

Skład: Water, Homosalate, Silica, Ethylhexyl Salicylate, Ethylhexyl Triazone, C12−15 Alkyl Benzoate, Bis−Ethylhexyloxyphenol Methoxyphenyl Triazine, Drometrizole Trisiloxane, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Octocrylene, Glycerin, Pentylene Glycol, Styrene/Acrylates Copolymer, Potassium Cetyl Phosphate, Parfum / Fragrance, Caprylyl Methicone, Acrylates/C10−30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Aluminum Hydroxide, Caprylyl Glycol, Cinnamomum Cassia Bark Extract, Dimethicone, Disodium EDTA, Inulin Lauryl Carbamate, PEG−8 Laurate, Phenoxyethanol, Poterium Officinale roqt Extract, Stearic Acid, Stearyl Alcohol, Terephthalylidene Dicamphor Sulfonic Acid, Titanium Dioxide, Tocopherol, Triethanolamine, Xanthan Gum, Zingiber Officinale Root Extract / Ginger Root Extract (26.07.2012.)


Przyznaje- nigdy nie nie mialam tak dobrego filtru ktory naprawde matuje.
Nie  wierzyla tez w zapewnienia producenta, ze krem nie bedzie bielil a twarz nie bedzie po jego nalozeniu nieestetycznie blyszczec - a jednak wszystkie te cechy naprawde ten krem spelnia!!!!
Krem ma kolorek bialej emulsji i bardzo szybko sie wchlania, dlatego trzeba od razu w miare szybko i rownomiernie  rozprowadzic go po calej powierzchni
- w przeciwnym razie mozna uzyskac takie lekkie smugi...
 W pierwszy momencie po nałożeniu wydaje się tez, że zostawil lekki  połysk ale po chwili kiedy sie  w calosci wchłonie  daje kompletny mat - naprawde!!!
Kremik przyjemnie, delikatnie pachnie :)
Twarz  jest naprawde ladnie zmatowiona - choc nie ukryje on zadnych niedoskonalosci to jednak mat jest naprawde zadowalajacy i dlugotrwaly!!!
- nie blyszczy sie (efekt utrzymuje sie przez wiele  godzin)
- nie podkresla tez suchych skorek,
 -nie bieli,
- nie wysusza ,
- nie lepi sie - a tego wlasnie w kremach w filtrami nie cierpie!!!
- bardzo dobrze chroni skórę przed słońcem:)
-bez parabenow :)
- jest wydajny ,ma fajne poreczne opakowanie , ktore zmiesci sie w kazdej torebce:)
- latwo dostepny ,
- dobrze  spisuje sie pod makijazem,
 - po nalozeniu skora jest bardzo  milutka w dotyku -efekt podobny jak  po uzyciu bazy silikonowej:)
- nie roluje sie ,
- jest bardzo lekki  -taki niwyczuwalny - naprawde  nie czuję na twarzy obecności kosmetyku przeciwsłonecznego pomimo ze  nakładam go dużo


Moglabym powiedziec, ze to krem z filtrem ideal bez wad  ale.....
jest i wada!!!

Wada :
Tak ma wade - jesli krem rozprowadze zbyt blisko okolic oczu  czuje nieprzyjemne pieczenie - powoduje to rowniez lzawienie oraz brzydkie  zaczerwienienie calej okolicy oka nawet moze spowodowac opuchniecie calej powieki.....

Byc moze jest to tylko moja jakas realcja alergiczna ??? dlatego zawsze musze  ominjac  okolice oczu z duzym bezpiecznym zapasem odleglosci inaczej piecze i lzawi  oko niemilosiernie!!!!


 Najczesciej w lecie wykorzystuje wlasnie Taki duet - krem Vichy plus ziemia egipska - najlepsze polaczenie:)



Krem, ktory ja dzisiaj opisywalam i (ktory pomijajac jego mala wade) bardzo polecam to
Vichy, Capital Soleil, Emulsion Anti-Brillance Toucher Sec SPF 50 (Matująca emulsja do skory mieszanej i tlustej )



Krem ten ma swoja druga wersje dla cery normalnej i suchej - szkoda tylko ze opakowania sa az tak podobne i latwo przez pomylke wrzucic niewlasciwy do koszyczka!!!!

Opakowanie po lewej to Vichy, Capital Soleil, Emulsion Anti-Brillance Toucher Sec SPF 50 (Matująca emulsja do skory mieszanej i tlustej )
obok po prawde znajduje sie opakowanie:
  Vichy Capitan soleil Velvety cream complexion refining Action normalto dry Skin
 - aksamitny krem do skory normalnej i suchej :)

Podsumowujac - jest to naprawde swietny krem z filtrem , ktory doskonale chroni skore i ktory  jest chyba jednym z najlepszych kremow z filtrem do cery tłustej czy mieszanej jaki do tej pory mialam okazje uzywac - goraco polecam!!!!
 
                               pa:)))))))))))

32 komentarze:

  1. Sporadycznie sięgam po kremy z filtrami. Chronią mnie oleje, masło shea, masło kakaowe.

    AntwortenLöschen
  2. Widziałam wiele pozytywnych opinii na jego temat, niesia też ciągle go chwali. Czas abym w niego zainwestowała :)

    AntwortenLöschen
  3. Fajny blog! Poobserwujesz, skomentujesz? ---> www.kolorowa--szachownica.blogspot.com ! Zależy mi na Twojej opinii ; * Odwdzięczę się! ♥

    AntwortenLöschen
  4. Fajny blog! Poobserwujesz, skomentujesz? ---> www.kolorowa--szachownica.blogspot.com ! Zależy mi na Twojej opinii ; * Odwdzięczę się! ♥

    AntwortenLöschen
  5. Nie miałam go jeszcze, a dużo osób go chwali :)
    Pozdrawiam :)

    AntwortenLöschen
  6. a ja właśnie kupiłam sobie emulsję matującą z Iwostin :) O tej z Vichy wcześniej nie słyszałam.

    AntwortenLöschen
  7. Słyszałam o nim sporo dobrego. Szkoda ,że piecze w okolicach oczu , ale może i tak się skuszę :)

    AntwortenLöschen
  8. Nigdy nie używałam tak wysokiego filtru :-)

    AntwortenLöschen
  9. Aj, wstyd się przyznać, ale nie używam w ogóle żadnych filtrów...

    AntwortenLöschen
  10. nie miałam, ale czytałam pozytywne opinie :)

    AntwortenLöschen
  11. Nie miałam okazji g używać, jakoś nigdzie go nie widziałam, pewnie przeoczyłam ;)

    AntwortenLöschen
  12. Kilka dni temu kupiłam 30 i jestem zachwycona! :))

    AntwortenLöschen
  13. Bardzo lubię ten krem, używam w wersji SPF 30 :)

    AntwortenLöschen
  14. chyba jednak mimo ceny sie na niego skusze....

    AntwortenLöschen
  15. kusi mnie ziemia egipska od bardzo dawna, ale zawsze jakoś szkoda mi na nią pieniędzy jak już ją gdzieś spotkam stacjonarnie :P

    AntwortenLöschen
  16. Masz cudownego bloga ... Oczywiście zapraszam do mnie http://maci-kurpiel.blogspot.com/


    Ps:Ja już obserwuje;)

    AntwortenLöschen
  17. Miałam się na niego skusić, jednak zdecydowałam się na URIAGE i jestem zadowolona :)

    AntwortenLöschen
  18. Niedługo startuję z nową odsłoną bloga murderfashion.blogspot.com zapraszam serdecznie :)

    AntwortenLöschen
  19. Ja mam krem z filtrem z Vichy, ale dla dzieciaków :) I też SPF 50 :)

    AntwortenLöschen
  20. to jesli kupie, musze uwazac na oczy! zapamietam :D

    AntwortenLöschen
  21. bardzo mocny ten filtr, chyba ja powinnam sobie taki sprawic, bo już mam wystarczajaco opaloną buźkę :D fajna te recenzja, rzetelna!

    AntwortenLöschen
  22. muszę się na niego skusić :)

    AntwortenLöschen
  23. Bardzo fajna notka :)
    Obserwujemy?

    aleksandra-jakuta.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  24. Miałam kiedyś Vichy bodajże 60 (?), zostawiał wręcz białą powłokę na skórze.
    Był OK chociaż teraz nie używam tak mocnych filtrów, w zasadzie sporadycznie używam;/

    AntwortenLöschen
  25. Nie miałam nie dla mojej cery:) Dziekuję za polecenie odzywki do paznokci, bardzo mi pomogłaś;)

    AntwortenLöschen
  26. Vichy is a really good brand ;)
    XOXO
    Ylenia

    AntwortenLöschen
  27. hmm zachęciłaś ta recenzja :) aż w szoku jestem że ma tyle plusów i że tak świetnie sobie radzi z cera tłusta i mieszana ;) Pozdrawiam

    AntwortenLöschen
  28. Musze kupic nastepnym razem. Obecnie mam z biodermy ale nie jestem z niego calkiem zadowolona - po pierwsze twarz sie po nim strasznie blyszczy i cale czas mam uczucie, ze mam na twarzy cos strasznie tlustego i ciezkiego. Plusem jest to, ze ma bezowy odcien i chociaz nie kryje, to lekko tuszuje niedoskonalosci (ale bardzo lekko).

    AntwortenLöschen
  29. Jak wykończę swój krem z filtrem Uriage na pewno skuszę się na ten dużo osób bo chwali i chyba właśnie jego szukam :)

    Jak mogę zapraszam do siebie na Rodanie do wygrania kosmetyki z Pharmaceris :)
    http://blizniaczki09.blogspot.com/2013/07/zapraszam-na-konkurs-z-okazji-ii.html

    AntwortenLöschen
  30. Powiem Ci, że strasznie żałuję, że nie skusiłam się na tą emulsję :/
    Pozdrawiam A.

    AntwortenLöschen