Mittwoch, 24. April 2013

Wygrana u Aniumka:)

Hey hey:))))))))
Witam wszystkich cieplutko i zapraszam na nowy wpis - niestety z powodu braku czasu i nawalu zajec  ostatnio troche zaniedbalam blogowe sprawy
 - dziekuje za wszystkie prywatne wiadomosci   ktore podczas tej dlugiej przerwy otrzymalam:))
- milo jest przeczytac, ze ktos czeka na kolejny wpis - postaram sie nie zawiesc :)
A dzisiaj taki luzny wpis z moja wygrana u Aniumka:)
Bardzo czesto zagladam na blog do Ani - blog KLIK
-  mega pozytywna osoba  z masa inspirujacych wpisow - polecam bo warto tam zajrzec:)))))
Taka wygrana naprawde poprawia humor ale zeby wygrac trzeba grac:))))

 Cala wygrana zapakowana byla w sliczna metalowa skrzyneczke :)


a tutaj pochwale sie zawartoscia:)

nie znalam takiej firmy jak -Paesa ale przyznaje, ze cienie sa super jakosci a i kolorystycznie takie jak najbardziej lubie:)

O lakierach sygnowanych przez blogerki z Wibo tez czytalam wczesniej - trafil mi sie chyba najladniejszy kolorek ten pierwszy z lewej -The Oleskaaa-sliczny jest!!!
- ten obok jest od Miratell- nie znam tej blogerki... ale kolor tez fajny -taki na  wiosne:)




Firme Ziaja uwielbiam - a te maseczki sa po prostu super!!!!
                       Aniu jeszcze raz bardzo dziekuje za taka piekna wygrana :))))))))))))))))))
 
Dzieki tej swietnej  wygranej  od Ani stalam sie posiadaczka az czterech nowych lakierow
-czym predzej postanowilam je wyprobowc no i trafilam na mega bubel nad bublami.....
Pisze to jako przestroge dla osob mieszkajacych na terenie Niemiec - taki oto zmywacz....
zmywacz today-totalny bubel...kupilam przy okazji robienia zakupow w jakims markecie ...
 
 
Zmywacz firma today ..... katastrofa -to chyba zmywacz malarski.... smierdzi niesamowicie !!!!!!
ohyda a zmywa nawet skorki i skore po bokach plytki... niesamowicie mocny -  żrący!!!!
Nie bylam w stanie go uzywac do paznokci  ale nie wyrzucilam go - zostawilam przyda sie jak bede cos malowac na wiosne  jako rozpuszczalnik do farb - bo moc to on naprawde posiada:)
Bedac przy okazji w Rossmanie zakupilam  wiec kolejny zmywacz -tym razem  z essence o zapachu kokos/papaja:)
I tutaj musze powiedziec, ze trafil mi sie naprawde swietny produkt - godny polecenia
robi to co powinien a do tego naprawde czuc w nim kokosowy zapach :)  
-z czystym sumieniem tego moge  polecic :)
Pozdrawiam serdecznie pa
 
 

25 komentarze:

  1. Życzę miłego testowania :)

    AntwortenLöschen
  2. :) wygrywanie jest bardzo przyjemne :) wiem coś o tym, bo sama ostatnio wygrałam piękne filiżanki V&B :)

    AntwortenLöschen
  3. Gratuluję :) Cienie mają bardzo uniwersalne kolory, moje ulubione :) a maseczki z Ziaji uwielbiam od dawna! :))

    AntwortenLöschen
  4. gratulacje :) świetna nagroda

    AntwortenLöschen
  5. Gratuluję wygranej :)
    Fajny blog : ) Dołączyłam do obserwujących :)

    AntwortenLöschen
  6. Paese- krakowska marka kosmetyków firmy Euphora (czy jakoś tak) produkującej profesjonalną "kolorówkę". Będziesz zadowolona na pewno. gratuluję wygranej, ja nigdy nie mam szczęścia w konkursach :)

    AntwortenLöschen
  7. gratuluję wygranej :) Zaciekawiłaś mnie tym zmywaczem essence, muszę go kupić, skoro faktycznie pachnie kokosem, bo nie lubię woni lakieru do paznokci :)

    AntwortenLöschen
  8. gratuluję super wygranej :)

    AntwortenLöschen
  9. same kosmetykowe smakołyki, gratuluję Ci serdecznie (lakierki boskie)
    całuski :)

    AntwortenLöschen
  10. Ale świetna nagroda, kolory lakierów boskie! :)
    xoxo
    LittleFashionLove / Facebook / Lookbook / Bloglovin

    AntwortenLöschen
  11. Gratuluję!
    Super wygrana.

    AntwortenLöschen
  12. gratuluje wygranej! :D

    AntwortenLöschen
  13. Gratuluje Słońce,świetne rzeczy:**

    AntwortenLöschen
  14. zacne nagrody, z checia sama bym je przygarnela :D

    Paulina

    AntwortenLöschen
  15. Gratuluje Kochana :)
    lakiery WIBO-ja dziś mam ten fiolet na paznokciach :) śliczny :)
    Buziaki

    AntwortenLöschen
  16. gratulacje Kochana wygranej! bardzo fajna paczuszka zarowno na zewnatrz jak i w srodku,super! :)

    AntwortenLöschen
  17. Wspaniała nagroda! Gratuluję kochana!! :):*

    AntwortenLöschen
  18. Jakie cudowne lakiery, gratuluje! :)

    AntwortenLöschen
  19. Anonym4/26/2013

    o jak fajnie, pease jest git Od dzisiaj obserwuję ♥

    AntwortenLöschen
  20. ciekawy blog :d
    zapraszam do mnie http://elizabecauseiheveyou.blogspot.com/2013/04/chora.html :)

    AntwortenLöschen
  21. Gratuluje kochana! Ty tez widze zajeta ;)
    buzka

    AntwortenLöschen
  22. gratuluję wygranej, czuję jak mi ją sprzątnęłaś bo miała być moja :P

    Udanego testowania wszystkiego!

    AntwortenLöschen
  23. Kochana nie ma za co dziekowac :** Dla mnie to wielka radość ze mogę od czasu do czasu obdarować kogoś :***

    AntwortenLöschen