Freitag, 20. Dezember 2013

Stroik bożonarodzeniowy na stół

Hey, hey:)))))))))))
Dzisiaj kolejny wpis utrzymany w atmosferze zblizajacych sie juz wielkimi krokami Swiat Bozego Narodzenia.
Tym razem bedzie to juz moja druga w tym roku  propozycja na prosty do zrobienia ale za to bardzo  ciekawie prezentujacy sie na stole  stroik swiateczny.
Stroik ten moze tez  przy  odpowiednim opakowaniu  posluzyc rowniez jako prezent:)))
zapraszam na wpis:


Do zrobienia takiego stroika  potrzebujemy :
-  ladne ozdobne naczynie (moze to byc stary wazon, efektowna donica , ......)
- Swieca
- pistolet z klejem na goraco
- ozdoby (u mnie  bombka w ksztalcie gwiazdy, ,gwiazdy wyciete z filcu, oszechy laskowe , ozdobne suszone galazki ,troche suszonej kory , male szyszki, suchy mech,  kupiony gdzies drucik zwinięty w spirale)



Naczynie wypelniamy starymi gazetami nastepnie wstawiamy  swiece -dokladnie mocujemy
-jesli jest zbyt dluga odpowiednio chowamy ja w srodek naczynia
Wybrane  ozdoby mocujemy za pomoca goracego kleju wkolo swiecy:)


 
Tak prezentuje sie stroik na stol w przyblizeniu
 

Jesli nasz stroik ma posluzyc jako prezent
 - najlepiej zapakowac go w celofan a u gory zawiazac wstazke
no  i prosze - prezen gotowy:))))

Ja zawsze stosuje pewien umiar  jesli chodzi o wybor kolorow  i ozdob.
Bardzo podobaja mi sie wlasnie takie naturalne elementy zastosowane jako ozdoby  i raczej unikam wszelkich sztucznych kwiatow...
 Wedlug mnie zbyt wiele barw i ozdob  wprowadza czesto  chaos w kompozycji i psuje 
tylko caly  efekt.
- tutaj bardziej sprawdza sie ''mniej znaczy wiecej'':)

                                                pozdrawiam papapaa

17 komentarze:

  1. Kochana stroik jest prześliczny!! :)
    Bardzo podobają mi się twoje kompozycje :)
    Buziaki!!

    AntwortenLöschen
  2. Świetnie to wygląda :) Idealny na prezent :)

    AntwortenLöschen
  3. Jest idealnie i nie przesadzone:):*

    AntwortenLöschen
  4. Wygląda cudownie! Masz talent do takich stroików! <3

    AntwortenLöschen
  5. Jaki śliczny też taki chcę :D

    AntwortenLöschen
  6. woooww zrobić komuś taki prezent - świetny pomysł, oryginalne i dane od serca!

    AntwortenLöschen
  7. wow! Kochana! jakas ty zdolna <3 sliczny stroik i kolorki tez mi sié podobajá <3

    AntwortenLöschen
  8. Piękny :) Zresztą jak wszystkie Twoje dzieła.

    AntwortenLöschen
  9. Uroczy stroik- do domu i na prezent.

    AntwortenLöschen
  10. Bardzo ładny stroik, u mnie na blogu też świąteczne dekoracje, zapraszam do siebie: stylowoizdrowo.blogspot.com
    Jeśli Ci się spodoba zaobserwuj, zrobię to samo ;)

    AntwortenLöschen
  11. piękny i faktycznie idealny na prezent!

    AntwortenLöschen
  12. Your blog is great. Do you want to follow each other via GFC?http://fashionandstyle33.blogspot.com/

    AntwortenLöschen