Sonntag, 2. Dezember 2012

Zakupy kosmetyczne na zime oraz pewna gwiazdka....

Hey:)))))))))
Wybralam sie ostatnio na male zakupy kosmetyczne z zamiare kupna kremu ochronnego
 na jesienno-zimowe miesiace:)
Oczywiscie drogerie kusza swoimi promocjami wiec jak zwykle dorzucilam do koszyczka jeszcze kilka innych kosmetykow...
i gazetke :))) ale zakupy udane i to najwazniejsze:)))))))))



Jako pierwsza odwiedzilam drogerie Müller....
Upatrzylam sobie taki oto olejek do kapieli ....
zapch lavenda, vanilia .....

Kneipp jest firmą o blisko 100 letniej tradycji. Specjalizuje się w produktach parafarmaceutycznych i naturalnych, przeznaczonych do użytku domowego, bazujących na wyciągach roślinnych- firma warta uwagi ....


Silnie skoncentrowany produkt do kąpieli z naturalnymi olejkami eterycznymi.
  Zwalcza zmęczenie, odpręża ciało i umysł-tak podaje producent....:))))) oczywiscie nie przesadzajmy ale zapach faktycznie cudny i na pewno taka kapiel relaksuje:))))))
 Nie zawiera konserwantów (np. parabenów), parafiny, silikonów ani olejów mineralnych. Wolny od składników mocno uczulających
pieknie pachnie...........

Oczywiscie skusilam sie tez na tetesept....


ostatnio widzialam na blogu Agniecha 1988 - klik -pozdrawiam serdecznie .........))))))))))))       
  i tez zapragnelam  miec taka kapiel:)))):))))))))))))))

Przejrzalam tez te limitowanke z essence i skusilam sie na roswietlacz Bella’s Secret


.. naprawde swietny rozswietlacz .....
daje taki wlasnie efekt tafli polyskujacej  - takiego szukalam:))))))))... ...delikatny .. trudno to zdjeciem uchwycic.... absolutnie nic nie ma wspolnego  z brokatem....


szukalam takiego juz od pewnego czasu ....
dla porownania mam tutaj jeszcze ten pigment, ktory kupilam jakis czas temu w dm - tez mialam nadzieje, ze sprawdzi sie jako rozswietlacz(ktorego poszukiwalam juz jakis czas..) .. ale calkowita porazka... naprawde...
- moze to troche wina tego koloru ktory kupilam - ja mam - 09 be my brightsmaid....taki zoltawy odcien daje.. niefajny-nietrafiony......a w sklepie tego  nie zauwazylam ....

ale nawet nie o kolor mi chodzi ....prawda jest taka, ze ten pigment to taki bardzo drobno mielony brokat .. cala twarz osypana jak na dyskoteke!!!!!!!!!!!... nie polecam....


Dalej poszlam do rossmanna...
Ostatnio pokazywalam w tagu ile warta jest Twoja twarz - swietny  tusz do rzes lash blast  covergirl - ktory dostalam od kolezanki - http://krotkie-westchnienia.blogspot.com   (niestety konczy sie a niedostepny u nas)
-  i trzeba poszukac cos na jego zastepstwo... - zaryzykowalam maskare z maybelline - wydluzajaca rzesy ..... cena okolo 7-8 euro

oto efekt:)



maskara naprawde pieknie wydluza - warta uwagi.....

Moje poszukiwania kremu skierowaly mnie na dzial dzieciecy gdzie upatrzylam sobie taki kremik



Specjalny krem ochronny  dla dzieci i niemowląt. Specjalna kombinacja aktywnych substancji zmniejsza stany zapalne i zapobiega powstawaniu nowych .
 Zawiera: rumianek, tran rybi , panthenol i witaminę A+E, alantoinę i wosk pszczeli-znajoma miala i bardzo go polecala ...
Wiem, ze firma bübchen jest niedostepna w PL ale na blogu http://missesstyle.blogspot.com
zobaczylam ten kremik babydream -
Krem chroniący przed zimnem i wiatrem z olejkiem  awokado i pantenolem. Chroni skore niemowlęcia przed zimnem, wiatrem i wilgocią. Krem zawiera pantenol chroniący skórę przed utrata wilgoci i pozwala na zachowanie właściwej równowagi
 - i  ja go tez polecam - swietny kremik za niewielkie pieniadze na zime cena 1,50 euro...
jedyna roznica -  to tak mi sie wydaje ze ten z babydream w pierwszej chwili wydaje sie taki tlusty - ale szybko sie wchlania okolo 3 minuty  i ma genialny sklad:))))))))
naprawde polecam :))))))

Podjelam tez ''gwiezdne wyzwanie''' na blogu:)
tutaj turtorlial i wszelkie szczegoly:
http://mssmithspeaking.blogspot.de/2012/11/bascetta-aurelio-stern.html#comment-form


oto efekt mojej pracy:)

przyznam ze dla mnie najtrudniej polaczyc te elementy....  - ale efekt cieszy oko:)



pozdrawiam i zapraszam do wlaczenia sie do gwiezdnej  zabawy:)))
                                                            pozdrawiam pa

42 komentarze:

  1. Lubię Mullera :) Kilka lat temu, gdy byłam na wakacjach w Niemczech, często do niego zaglądałam :)

    AntwortenLöschen
  2. Są i Twoje zakupy :)) Bardzo zaintrygował mnie ten Twój olejek do kąpieli- faktycznie musi pięknie pachnieć :)

    Buziaki, Magda

    AntwortenLöschen
  3. Piekna gwiazdeczka... z Ciebie. Ale masz te rzesiory, uuuuaaaa jak zamachasz nimi tak Swietemu Mikolajowi to dostaniesz co tylko zechcesz! Tez kiedys mialam ten tusz, ale u mnie nie dzialal. A co myslisz o tym rozswietlaczu z paletki Balmbini? Mnie sie juz konczy i chyba kupie pelnowymiarowy... Jakos nie moge trafic na nic lepszego.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dieser Kommentar wurde vom Autor entfernt.

      Löschen
    2. ten z balmbini - daje piekny efekt tafli czyli taki jak lubie .... ale w paletce mam go juz mniej niz polowe... - i zwyczajnie zal mi go uzywac bo ta paletka jest sama w sobie sliczna.... essence jest do niego bardzo podobny - zobacz sobie w sklepie a pewnie cenowo essence tanszy...

      Löschen
    3. Nie ma u mnie limitowanek. Ciagle ten sam chlam rzucaja, pewnie jakby bylo cos nowego to juz bym miala :)

      Löschen
  4. Ohh kusisz tym tuszem i olejkiem do kapieli.
    Krem Bübchen znam, przetestowalam na dziecku - swietnie radzi sobie z podraznieniami.
    Essence i Bella?? Nie wiedzialam, ze cos maja wspolnego ;)

    Ale ta gwiazda jest Wow! Zazdroszcze zrecznosci!

    AntwortenLöschen
  5. olejek wygląda cudownie i musi jeszcze lepiej pachnieć :)gratuluje wykonania takiej gwiazdy, widać, że troche pracochłonna.

    AntwortenLöschen
  6. kochana ale masz rzęsiska piękne:) chyba Cię kiedyś zbałamucę i poproszę o zakupy dla mnie z balei :)co Ty na to?

    AntwortenLöschen
  7. Łał, ślicznie rzęski wyglądają bo użyciu tego tuszu :)
    Co do gwiazdek - kiedyś w szkole bawiliśmy się w ich robienie.

    Buziaki :)

    AntwortenLöschen
  8. fajne zakupy ;) tak to jest z tymi promocjami, kuszą człowieka ohydnie! ;) ten rozświetlacz baaaardzo bym chciała! Wygląda cudownie. No i gwiazdeczka = śliczna :)

    AntwortenLöschen
  9. Udane zakupy i świetne rzęsy :)

    AntwortenLöschen
  10. świetne zakupy :)
    ale super ta gwizdka <3

    AntwortenLöschen
  11. Ojej, przypomniałaś mi o tej maskarze! Kiedyś ją miałam i uwielbiałam :))

    AntwortenLöschen
  12. Skoro ten rozświetlacz nie ma brokatu to muszę się mu bliżej przyjrzeć:)

    Bardzo efektowna gwiazdka:))

    Pozdrawiam:D

    AntwortenLöschen
  13. zakupy się udały:) a oigamii piękne:)

    AntwortenLöschen
  14. Ślicznie gwiazdeczka ci wyszła. Tusz robi super wrażenie, ślicznie podkreśla rzęsy :)
    Co do firmy Kneipp to też się zastanawiałam, ale u nas jest niedostępna...Również serdecznie pozdrawiam, miłej reszty niedzieli :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Przepraszam, kosmetyki tej firmy są u nas jednak dostępne :)

      Löschen
  15. na ten rozświetlacz bym się skusiła, ostatnio nawet na niego patrzyłam w Naturze :) Jeśli chodzi o tusz, to kiedyś go miałam i również byłam zadowolona :) A krem ochronny faktycznie już czas kupić, muszę się rozejrzeć :)

    AntwortenLöschen
  16. Dla mnie Babydream jest za tłusty :( Mam trądzikową cerę i u mnie się nie sprawdza, szkoda, bo naprawdę fajnie natłuszcza i chroni.

    AntwortenLöschen
  17. tusz naprawdę ładnie się prezentuje na rzęsach:)

    wow ale zabawy z tą gwiazdą:)

    AntwortenLöschen
  18. Cudowne zakupy, rzęsy i wspaniały masz talent;):)


    Gratulacje!

    AntwortenLöschen
  19. fajne te zakupy, mam maskarę Maybelline Define a lash, podobne opakowanie :) też fajna ;)
    a gwiazda super, nie mam talentu, ale może spróbuję zrobić :)
    Buziaki

    AntwortenLöschen
  20. Fajne zakupy....ten rozswietlacz mnie zaciekawil...ciekawe czy u nas sa?? jak bede miala okazje to wybiore sie do natury i pewnie go kupie hahahha :))) no maskara fajna...rzesy masz ekstra :))) lubie tak mocno podkreslone rzesiska :)
    Buziaki :***

    AntwortenLöschen
  21. ciekawi mnie ten rozświetlacz :)

    AntwortenLöschen
  22. Szkoda, że nie mam dostępu do większości tych kosmetyków, bo wydają się bardzo ciekawe :) Rozświetlacz kusi mnie już dawno, ale do mojego miasteczka ta limitka w ogóle nie dotarła ;/

    AntwortenLöschen
  23. Lubię ten krem BD. I zaciekawiłaś mnie tym płynem z olejkami eterycznymi...

    AntwortenLöschen
  24. Matko kochana ! Jakie piękne rzęsy ! *.*

    AntwortenLöschen
  25. ja nie mam cierpliwości do robienia rzeczy z papieru :P A tusz do rzęs naprawdę musi być dobry, bo masz duuugie rzęsy :))
    obserwuje

    AntwortenLöschen
  26. jej kocham pigmenty, akurat ten kolor też mi odpowiada, rewelacja

    AntwortenLöschen
  27. Hello darling, lovely blog here! Wanna follow each other? Let me know through comments... it would be great to keep in touch =)
    XOXO
    Ylenia
    Last time by Ylenia Labate

    AntwortenLöschen
  28. o jakie fajne zakupki :D
    w życiu bym nie zrobiła czegoś takiego z papieru, nie z moją cierpliwością :P

    AntwortenLöschen
  29. Nie wiedziałam nawet że istnieje coś takiego jak roswietlacz Bella's Secret ;o

    AntwortenLöschen
  30. Ale się musiałaś napracować nad tą gwiazdą:)

    AntwortenLöschen
  31. Uwielbiam te produkty z Bubchen, są świetne a do tego tak ładnie pachną :)
    A ten olejek lawendowo-waniliowy z firmy Kneipp- napewno pachnie cudownie, uwielbiam taka kompozycje zapachów :)) jak będę w Niemczech to go poszukam :)

    AntwortenLöschen