Freitag, 20. April 2012

Latarenka

Hey
Dzisiaj postanowilam pokazac Wam moj ostatni zakup  -  Latarenka z Ikei



Koszt to okolo 3,50 euro 
Latarenka pelni u mnie role nie tylko ozdoby na oknie ale rowniez lampki nocnej - uwielbiam ja -
wieczorem daje piekne, cieple swiatlo oswietlajac przytulnie pokoj a  dodatkowo rzutujac gwiazdy na sciany i sufit- daje  naprawde bardzo fajny efekt gwiezdzistego nieba - urozmaicajac wyglad calego wnetrza.
Niestety zdjecia wyszly troche slabo ...  i nie oddaja w pelni tego efektu, o ktorym pisze ale naprawde slicznie to wyglada:)
pozdrawiam pa






 

8 komentarze:

  1. Uwielbiam lampki, świeczki, lampiony, świeczuszki i wszystko tego typu :)
    Cudownie to u Ciebie wygląda :D

    Pozdrawiam kochana i zapraszam na nową notkę :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. w rzeczywistosci w nocy wyglada to duzo lepiej - dzieki z przyjemnoscia przeczytam Twoj nowy wpis:)

      Löschen
  2. oh jej, te latarenki to dla mnie już chyba klasyk, uwielbiam te z Ikea (i nie tylko) :)

    AntwortenLöschen
  3. Pamiętam te latarenki z hostelu, w którym kiedyś pracowałam. Już wtedy mnie zachwycały, a że jestem na etapie gromadzenia wyposażenia do nowego mieszkania, to na pewno też sobie jedną lub dwie sprawię, ale na balkon :)

    AntwortenLöschen
  4. Posiadam taką samą tylko w czarnym kolorze :D:D:D Nawet teraz mi się w niej świeczka zapachowa pali :))) Pozdrawiam:)

    AntwortenLöschen
  5. Cześć, możesz się ze mną skontaktować?
    paulinak@magazynpolonia.com

    AntwortenLöschen